November - 2019
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dr. Nyirő Nóra Önéletrajz letöltése

4. Kutatás, szakértői tevékenység

Fontosabb oktatott tárgyak, témakörök

Online és digitális marketing, Médiaismeret, Médiagazdaságtan, Média és Reklámkutatás
Marketingkommunikáció, Marketingkommunikációs stratégia

Kutatás

Tudományterület és tudományág: Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Jelenlegi kutatási témák: Médiafogyasztási szokások, Médiapiaci trendek, Médiahasználat változása az új technológiák hatására, médiatechnológiai innovációk elfogadása és terjedése: Online rádiózás, digitális televíziózás
Marketingkommunikáció az online környezetben
Nagyközönség változás, a résztvevő, participatív közönség megjelenése

Fontosabb kutatások:


  • 2008 - Time-shifting, a késleltetett televíziónézés
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó :
    További információk a kutatásról:
  • 2012 - Webdatanet
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó : COST IS1004
    További információk a kutatásról: WEBDATANET is a unique multidisciplinary European network bringing together leading web-based data collection experts, (web) survey methodologists, psychologists, sociologists, linguists, economists, media researchers, Internet scientists and public opinion researchers from 22 European Member States.
    By addressing methodological issues of web-based data collection (surveys, experiments, tests, non-reactive data collection, and mobile Internet research) and fostering its scientific usage WEBDATANET aims to contribute to the theoretical and empirical foundations of web-based data collection, stimulate its integration into the entire research process (i-science), and enhance the integrity and legitimacy of these new forms of data collection.
  • 2010 - Transforming audiences transforming societies
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó : COST IS0906
    További információk a kutatásról: The COST Action "Transforming Audiences, Transforming Societies" coordinates research efforts into the key transformations of European audiences within a changing media and communication environment, identifying their complex interrelationships with the social, cultural and political areas of European societies.

Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben:

  • 2010 - , tag
    European Media Management Association
  • 2012 - , tag
    COST Action IS1004 - Webdatanet
  • 2012 - , tag
    European Marketing Academy
  • 2010 - , Short Term Scientific Mission Coordinator
    COST Action IS0906 - Transforming Audiences Transforming Society
  • 2009 - 2010, tag
    European Advertising Academy
Utoljára szerkesztve: 2013-08-03 18:28