November - 2017
H K S C P S V
  01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 26
27 28 29 30  

ÜDVÖZÖLJÜK A KERESKEDELEM KUTATÓKÖZPONT HONLAPJÁN!


A Kereskedelem Kutatóközpont  a Marketing és Média Intézet projektszervezeteként működik.

A Kereskedelem Kutatóközpont célja, hogy a hazai és nemzetközi kiskereskedelem tendenciáit, aktuális kihívásait mind vállalati, mind fogyasztói oldalról tanulmányozza. A kutatóközpont törekvése, hogy a szektor meghatározó vállalataival folyamatos kapcsolatot tartson, a projektszervezetben dolgozó kutatók és a vállalati szakemberek közötti információ- és tapasztalatcserét ösztönözze.

A kutatóközpont olyan elméletileg és módszertanilag megalapozott kutatási projektek iránt elkötelezett, amelyek színvonalas hazai és nemzetközi publikációkat, illetve gyakorlati szakemberek számára is hasznosítható kutatási eredményeket biztosítanak.

HÍREK

Sikeres konferencia-előadást tartottak a Kereskedelmi Kutatóközpont tagjai Berezvai Zombor,  Agárdi Irma, illetve Alt Mónika-Anetta  (Babes-Bolyai Egyetem, Kolozsvár) "International diversification and marketing innovation: surviving strategies of FMCG retailers in a time of crisis" címmel a Retailing szekcióban 2017.  szeptember 21-én az EMAC 8. Regionális Konferenciáján Temesváron. A kutatás absztraktja megtekinthető itt!

A kiskereskedelmi innováció és földrajzi terjeszkedés kölcsönhatását vizsgáló kutatásunk eredményeit az EMAC 2017. évi konferenciáján prezentáljuk a poszterszekcióban Groningenben. A poszterelőadás angol nyelvű absztraktja megtekinthető itt!

A CRM Panoráma kutatási projekt keretében megjelent CRM stratégiák a bank- és biztosítási szektorban című cikkünk a Vezetéstudomány 2017. februári számában. A cikk absztraktja elérhető itt, a teljes cikk pedig a Vezetéstudomány weboldalán.

Az európai élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok körében végzett kutatásunk eredményeit bemutattuk a XX. EMOK konferencián, amely 2016. augusztus 30-31-én került megrendezésre. Az előadás magyar nyelvű absztraktja megtekinthető itt!

A kiskereskedelmi innováció projekt első eredményeit prezentáltuk az EMAC 2016. évi konferenciáján Oslo-ban, a Retailing szekcióban. A konferencia-előadás angol nyelvű absztraktja megtekinthető itt!

A Kereskedelem Kutatóközpont gondozásában megjelent a hazai szolgáltató és kereskedelmi szektorok CRM tevékenységét feltáró CRM Panoráma kutatási jelentés. A kutatás az LP Solutions tanácsadó céggel együttműködve 5 iparágban mérte fel a CRM tevékenység jelenlegi gyakorlatait.
További információkért kattintson ide!

KAPCSOLAT:

Budapesti Corvinus Egyetem
Marketing és Média Intézet
Kereskedelem Kutatóközpont
H-1093 Budapest, Fővám tér 8.
Tel. +36 1 482 5275
Email: retailresearchcentre@uni-corvinus.hu

 

 

Utolsó frissítés: 2017.10.10.