Február - 2018
H K S C P S V
  01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
26 27 28  
 
 

ÜDVÖZÖLJÜK A KERESKEDELEM KUTATÓKÖZPONT HONLAPJÁN!


A Kereskedelem Kutatóközpont  a Marketing és Média Intézet projektszervezeteként működik.

A Kereskedelem Kutatóközpont célja, hogy a hazai és nemzetközi kiskereskedelem tendenciáit, aktuális kihívásait mind vállalati, mind fogyasztói oldalról tanulmányozza. A kutatóközpont törekvése, hogy a szektor meghatározó vállalataival folyamatos kapcsolatot tartson, a projektszervezetben dolgozó kutatók és a vállalati szakemberek közötti információ- és tapasztalatcserét ösztönözze.

A kutatóközpont olyan elméletileg és módszertanilag megalapozott kutatási projektek iránt elkötelezett, amelyek színvonalas hazai és nemzetközi publikációkat, illetve gyakorlati szakemberek számára is hasznosítható kutatási eredményeket biztosítanak.

HÍREK

Új kari kutatásban való részvétel. Agárdi Irma a Társadalmi Innováció  (EFOP 362) projektben a Rövid Ellátási Láncok vállalati szempontjú elemzésével foglalkozik. A kutatási projekt rövid leírása megtalálható a linkre kattintva.

Sikeres konferencia-előadást tartottak a Kereskedelmi Kutatóközpont tagjai Berezvai Zombor,  Agárdi Irma, illetve Alt Mónika-Anetta  (Babes-Bolyai Egyetem, Kolozsvár) "International diversification and marketing innovation: surviving strategies of FMCG retailers in a time of crisis" címmel a Retailing szekcióban 2017.  szeptember 21-én az EMAC 8. Regionális Konferenciáján Temesváron. A kutatás absztraktja megtekinthető itt!

A nemzetközi kiskereskedelmi kutatásunk újabb sikere, hogy Berezvai Zombor, Agárdi Irma, Alt-Anetta Mónika:  Az FMCG kiskereskedők földrajzi terjeszkedésében és innovációs tevékenységében lévő különbségek hatása a vállalatok teljesítményére konferencia-előadás megkapta az EMOK Best Paper díját. A cikk absztraktja elérhető itt.

A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben címmel jelent meg a Közgazdasági Szemle 2017. július-augusztusi számában Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Alt Anetta-Mónika cikke.

A kiskereskedelmi innováció és földrajzi terjeszkedés kölcsönhatását vizsgáló kutatásunk eredményeit 2017. májusban az EMAC éves konferenciáján "Geographical Expansion and Innovation Patterns Related to The Change of Performance of FMCG Retailers" címmel mutattuk be a poszterszekcióban Groningenben. A poszterelőadás angol nyelvű absztraktja megtekinthető itt!

A CRM Panoráma kutatási projekt keretében megjelent CRM stratégiák a bank- és biztosítási szektorban című cikkünk a Vezetéstudomány 2017. februári számában. A cikk absztraktja elérhető itt, a teljes cikk pedig a Vezetéstudomány weboldalán.

Az európai élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok körében végzett kutatásunk eredményeit bemutattuk a XX. EMOK konferencián, amely 2016. augusztus 30-31-én került megrendezésre. Az előadás magyar nyelvű absztraktja megtekinthető itt!

A kiskereskedelmi innováció projekt első eredményeit prezentáltuk az EMAC 2016. évi konferenciáján Oslo-ban, a Retailing szekcióban. A konferencia-előadás angol nyelvű absztraktja megtekinthető itt!

A Kereskedelem Kutatóközpont gondozásában megjelent a hazai szolgáltató és kereskedelmi szektorok CRM tevékenységét feltáró CRM Panoráma kutatási jelentés. A kutatás az LP Solutions tanácsadó céggel együttműködve 5 iparágban mérte fel a CRM tevékenység jelenlegi gyakorlatait.
További információkért kattintson ide!

KAPCSOLAT:

Budapesti Corvinus Egyetem
Marketing és Média Intézet
Kereskedelem Kutatóközpont
H-1093 Budapest, Fővám tér 8.
Tel. +36 1 482 5275
Email: retailresearchcentre@uni-corvinus.hu

 

 

Utolsó frissítés: 2018.01.20.