November - 2019
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
 
 

 

Agárdi Irma, a Kereskedelem Kutatóközpont vezetője előadást tartott a Laurel Retail konferenciáján 2019. október 2-án “Emóció és funkció: ember-technológia kapcsolatok a kiskereskedelemben címmel”. A konferencián kiskereskedelmi vállalatok és információtechnológiai cégek képviselői vettek részt. A rendezvénnyel kapcsolatos sajtóhírek itt elérhetők.

Agárdi Irma az Innoskart Szakmai Napon “Egy klaszterben a versenytárssal: a horizontális együttműködés hatása a vállalatok működésére” címmel adott elő élelmiszeripari és kereskedelmi vállalatok vezetői számára 2019. szeptember 19-én.

A Budapesti Corvinus Egyetem és a SPAR Magyarország között kutatási megállapodás jött létre, amelynek keretében a Kereskedelem Kutatóközpont a SPAR számára piackutatási és tanácsadási tevékenységet végez.

Agárdi Irma és Gyulavári Tamás 2018. július 3. a SPAR Magyarország felső vezetői értekezletén előadást tartott Trendek a nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelemben címmel.

Simay Attila kollégánk, a Corvinus Business School képviseletében az Európai Bizottság EU Kereskedelmi Napján vett részt 2018. november 27-én Brüsszelben. További információ a következő linken található:http://ec.europa.eu/trade/

Az Értékesítési rendszerek (Marketing MSc képzés) kurzus hallgatói (Molnár Attila, Szabolcsné Orosz Judit, Ujhelyi Georgina, Tóth Lilla, Bődy Alexandra) és a Kereskedelem Kutatóközpont két tagja (Agárdi Irma, Berezvai Zombor) a Laurel 2018. Retail konferencián vett részt 2018. május 16-án, ahol a legújabb kiskereskedelmi technológiákkal és trendekkel találkozhattunk. Köszönjük a Laurel Kft. meghívását!

Agárdi Irma, a Kereskedelem Kutatóközpont vezetője előadást tartott a 2018.04.27-én FMCG TOP Future Store konferencián Kiskereskedelem, mint digitális univerzium címmel FMCG és kiskereskedelmi vállalatok vezetőinek.Sajtóhírek az eseményről:elelmiszer.hu/kereskedelem/cikk/jovot__de_meg_ma

A Kereskedelem Kutatóközpont gondozásában megjelent a hazai szolgáltató és kereskedelmi szektorok CRM tevékenységét feltáró CRM Panoráma kutatási jelentés. A kutatás az LP Solutions tanácsadó céggel együttműködve 5 iparágban mérte fel a CRM tevékenység jelenlegi gyakorlatait.

További információkért kattintson ide!


 

 

 

Utolsó frissítés: 2019.10.18.