
![]() |
Október - 2019 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | |||
Havi események |
Bemutatkozás
A Turizmus Továbbképző és Kutatóközpont négy különböző tevékenységet végez.
Az egyik a szakirányú továbbképzési szakok indítása és oktatása, amelyek közül a Kulturális turisztikai menedzser továbbképzési szak 2018. szeptemberében már másodszor indult el. A képzés egy éves, levelező munkarendű, önköltséges. A képzésről részletesebben ide kattintva olvashat. A képzés keretein belül oktató előadóinkról pedig itt olvashat többet.
Működésünk második pillérje a kutatás. Szakmai és akadémiai partnerekkel együttműködve kutatjuk a turizmus területének éppen aktuális, gyakorlati vagy akadémiai relevanciával bíró témáit és problémáit. Hét darab jegyzet jelent meg a Turizmus Továbbképző és Kutatóközpont szakmai támogatásával az Akadémia Kiadó online felületén. Kutatásainkról részletesebben ide kattintva tudhat meg többet.
Budapesti Corvinus Egyetemet 2017-ben érte az a megtiszteltetés, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökségtől felkérést kapott, hogy az 1997-ben alapított rangos szakmai és tudományos folyóirat gondozására. MMI Turizmus Továbbképző és Kutatóközpont felvállalta a lap megjelenésével kapcsolatos koordinációt, létrehozta a napi operatív munkát végző Szerkesztőbizottságot és a stratégiai kérdésekben állást foglaló Tudományos Tanácsadó Testületet. A már megjelent számokat itt érheti el.
Működésünk negyedik pillére a szakmai konferenciák szervezése, amelyen évről évre a turizmus szakma vezetői tartanak előadásokat az éppen aktuális trendekről, témákról, problémákról. A rendezvényeken mindig több, mint 100 érdeklődő, hallgató vesz részt, akiknek ez egy remek lehetőség a kapcsolat rendszerüket bővíteni, elmélyíteni.
A központ vezetője Jászberényi Melinda, egyetemi docens.
Email címe: jaszberenyi@uni-corvinus.hu
A képzés titkára Kökény László, PhD hallgató.
Email címe: laszlo.kokeny2@uni-corvinus.hu
Ha kérdése van forduljon hozzánk bizalommal, illetve a friss hírekért keresse fel Facebook oldalunkat.
Az oldal felépítése
- Képzéseink
- Oktatóink
- Kutatás
- Turizmus Bulletin
- 2019. 3. szám
- A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája - Hinek M. et al.
- Turizmus és biztonság: a magyar lakosság utazási szokásaihoz köthető, biztonsággal kapcsolatos attitűdök reprezentatív vizsgálata - Csapó J. et al.
- Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? - Kökény L. et al.
- Családok fesztiválélménye – két családbarát fesztivál elemzése - Ásványi K. et al.
- Múzeumi látogatói élmény - Bodnár D.
- 2019. 2. szám
- Az Airbnb szerepe a Balatoni Turisztikai Régióban - Dudás G. et al.
- A minőség–elégedettség–lojalitás mérésének módszerei és tapasztalatai egy hazai gyógyfürdőben - Lőke Zs.
- Egy nagyszabású rendezvény hatása a rossz városimázsra: Ferenc pápa látogatásának befolyása Juarez város megítélésére - I. C. Omar et al.
- A magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjának új trendjei - Dunai T. et al.
- Az egészségturizmus értelmezése a turizmus változó rendszerében - Ruszinkó Á. et al.
- 2019. 1. szám
- Nyaralás alatti munkavégzés: a workcation turizmus elméleti és gyakorlati kérdései - Pécsek B.
- A mindfulness és liminalitás felértékelődése: spirituális elvonulási központok, a fenntartható jövő desztinációi? - Lengyel A.
- Felelős turizmus, felelős döntéshozók, avagy CSR, ahogy a balatoni turizmusban érintett szereplők látják - Hajmásy
- Az egészségturizmus folyamatainak terminológiai változásai - Zsarnóczky M.
- Valóban aktív a magyar lakosság? Aktív és ökoturisztikai keresletet és motivációt felmérő kutatás - Mártonné Máthé K. et al.
- 2018. 4. szám
- Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? - Namaz Lachin et al.
- Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása konfliktusövezetekben: elméleti keretmodell - Bayramov Elimdar et al.
- Repülőjegyek dinamikus árazásának hatása a fogyasztók által észlelt méltányosságra - Omarli Sevinj et al.
- Kreatív turizmus Budapesten – Szabadulószobák az innovatív turisztikai piacon - Nagy A. et al.
- Az elvonulásturizmus keresleti és kínálati tényezői, üzleti modelljei és turisztikai potenciálja - Mártonné Máthé et al.
- 2018. 3. szám
- Mit várunk a szállodáktól? – avagy a legmeghatározóbb fogyasztói szegmens számára értéket jelentő tényezők a szállodákban - Kulcsár et al.
- A hazai kisvasutak forgalmának turisztikai potenciál alapú vizsgálata - Princz-Jakovics et al.
- Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata - Juhász et al.
- A kerékpáros turizmus lehetőségei Magyarországon a vasúti kerékpárszállítás adottságainak függvényében - Somogyi
- A Tripadvisor kiemelt turisztikai fejlesztési térségekre vonatkozó vendégelégedettségi adatainak elemzése - Mártonné Máthé et al.
- 2018. 2. szám
- A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei a magyarok és a külföldiek között - Malota et al.
- A turizmusbiztonságban rejlő marketing és menedzsment implikációk - Marton et al.
- „Fény és árnyék” nemzetközi kitekintésben: A turizmus két oldala - nemcsak a turista lehet áldozat… - Ernszt
- Turizmusbiztonság, mint újonnan felmerülő fogyasztói igény - Péter et al.
- Biztonsági kérdések a turizmusban, egy határ menti térség példáján keresztül - Ernszt et al.
- A magyarországi zarándokutak turisztikai kapcsolódásai és üzemeltetési modelljei - Mártonné Máthé et al.
- 2018. 1. szám
- A borturizmus múltja, jelene és jövője az Etyek-Budai borvidéken - Mikházi et al.
- „A gyerekeim imádják, ezért én is imádom” – Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján - Csordás et al.
- Látogatómenedzsment a hazai védett természeti területeken - Benkhard et al.
- Megújuló energiaforrások szerepe és jelentősége a hazai turisztikai szektorban – az energia mint „helyi termék” - Németh et al.
- Társadalmi innováció a turizmus kontextusában - Michalkó et al.
- 2017. 3-4. szám
- A turizmuskutatás perifériáján – A hazai városnéző kisvonatok turisztikai szerepének és desztinációnkénti jellegzetességeinek vizsgálata térinformatikai (GIS) módszerekkel - Horváth et al.
- A turisztikai kereslet fejlesztésének lehetséges irányai egy innovatív városban - Albert Tóth et al.
- A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján - Süli et al.
- A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások - Bódis
- A Felvidék magyarlakta területén működő turisztikai szervezeti rendszer vizsgálata - Tőzsér et al.
- 2017. 1-2. szám
- A push és a pull motivációk szerepe a magyarok szabadidős utazásai során - Hinek
- Paradigmaváltás(ok) a magyarországi turisztikai desztinációk fejlesztésében és menedzselésében - Aubert et al.
- Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban - Mitev et al.
- A megújuló energia szerepe a falusi turizmus és a magyarországi falvak modernizációjában - Michalkó et al.
- Az új muzeológia megjelenése a budapesti múzeumokban - Bodnár et al.
- Kéziratok befogadása
- 2019. 3. szám
- Konferenciák
- Utazás a Tudományban Konferencia - 2020.02.21.
- Utazás a tudományban - 2019.02.22.
- Fesztiválok társadalmi, gazdasági hatása és a turizmusfejlesztés - 2018.06.04.
- Turizmus Fórum - 2018.02.27.
- Utazás a tudományban - 2018.02.23.
- A turizmusfejlesztések gazdaságélénkítő hatása - 2017.12.14.
- Attrakciófejlesztés és kreativitás a kulturális turizmusban - 2017.06.13.
Utolsó frissítés: 2019.07.31.