Szeptember - 2019
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

Attrakciófejlesztés és kreativitás a kulturális turizmusban - Konferencia, 2017.06.13.

2017. június 13-án, a Budapesti Corvinus Egyetemen Attrakciófejlesztés és kreativitás a kulturális turizmusban címmel szervezett konferenciát a BCE MMI Turizmus Továbbképző és Kutatóközpont.

Az előadók között volt dr. Baán László, aki a Liget Budapestet, mint turisztikai brandet mutatta be. Dr. Princzinger Péter, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese Új utakon a magyar turizmus címmel tartott előadást. Bánhegyi Zsófia, az MTÜ marketing-kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese előadása arról szólt, hogy a megújuló turisztikai országmárkázás hogyan növelheti a versenyképességet. A Nemzeti Kastély- és Várprogramot dr. Virág Zsolt miniszteri biztos mutatta be, Bán Teodóra a BFTK ügyvezetője a Budapest márkáról és Budapest kulturális turizmusáról tartott előadást. Ezen felül bemutatkozott még a konferencián a szentendrei Skanzen, a Gödöllői Királyi Kastély, a Sziget fesztivál, a Ludwig és a Közlekedési Múzeum, valamint a Turizmus Továbbképző és Kutatóközpont.

 

 

Utolsó frissítés: 2019.03.11.