Szeptember - 2019
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

Bódis Gábor - Hungary NEXT ország-márka-műhely

Bódis Gábor az Eötvös Loránd Tudományegyetem hallgatójaként 1995-ig folytatott Turizmusmarketing és menedzsment, illetve gazdaságföldrajz tanulmányokat az angliai The Nottingham Trent Univerity-n a Corvinus Egyetem Tempus programjában. Ezt követően, megszerezte az Arculat- és Márka Szakértői címet. Dolgozott német multinacionális oktatási kiadványokat megjelentető cégnél, mint kreatív vezető 2001 és 2010 között, majd a Budapesti Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft. marketing és kommunikációs igazgatójaként az European Cities Marketing szervezetben is képviselte a fővárost 2011 és 2012-ben. A Budapesti Közlekedési Központban Ügyfélkommunikációs főosztályt vezetett ezt követően, 2014-től a Kodolányi János Főiskola, majd a Xántus János Két Tanítási Nyelvű Idegenforgalmi Szakközépiskola tanára. 2015-től a BCE Doktori Iskolájának hallgatója és oktatója, 2016-tól a Budapesti Metropolitan Egyetemen turisztikai és marketing tárgyakat oktat angolul. 2012-től a Hungary NEXT ország-márka-műhely munkáját koordinálja, alapítóként. A Turisztikai Tanácsadók Szövetségének 2018-tól, a Hungarikum Bizottság Sport- és Turizmus Szakbizottságának 2014-től állandó tagja. Összefogta a Budapesti Turizmusfejlesztési Stratégia 2011-2017 elkészítésének munkáit, a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 márkakoncepciójának szakmai véleményezését 2017-ben végezte. Turisztikai márkázásban rendszeresen felkért konferencia előadó. 

Szakmai kutatási területe a turisztikai desztinációk márkázása és dizájn-vezérelt menedzsmentje.

 

Oktatott tárgya a képzés keretében: Látogatómenedzsment

 

 

Utolsó frissítés: 2019.03.11.