Szeptember - 2019
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

Csordás Tamás (PhD) - BCE MMI

Csordás Tamás adjunktus, a Budapest Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézete Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszékének munkatársa. Főbb oktatási területei: Online és digitális marketing, Marketingkommunikációs stratégia, Médiaismeret, Médiagazdaságtan, magyar és angol nyelven egyaránt. Kvalitatív kutató, főbb kutatási területei: A felhasználók által előállított tartalmak marketing jelentősége; A fogyasztók hatalommal való felruház(ód)ása és annak következményei; Fogyasztói részvétel szerepe az értékteremtésben; Fogyasztói magatartás az újmédiás felületeken; Az online információterjedés folyamata és sajátosságai; Az új média kollaboratív üzleti modelljei és marketing vonatkozásai. Több hazai és nemzetközi szakmai publikáció szerzője és társszerzője, kutatási projekt résztvevője. Üzleti tanácsadás területén olyan szervezetekkel dolgozott mint a Magyar Telekom, az NMHH, vagy a Magyar Sporttudományi Társaság és a Magyar Sportmenedzsment Társaság.

 

Oktatott tárgy: Online marketing

 

 

Utolsó frissítés: 2019.03.11.