Február - 2020
H K S C P S V
  01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 27 28 29  

ISZK elégedettségi felmérés

English version scroll down

Kedves Kolléga!

Ön nemrég informatikai segítséget kért vagy szolgáltatást vett igénybe. Az esete most lezárásra került.

A szolgáltatásunk színvonalának növelése érdekében fontos számunkra az Ön visszajelzése!

 


Ha segítségre lenne szüksége, elér minket a helpdesk@uni-corvinus.hu címen vagy telefonon a

7500 központi informatikai Helpdesk-en,
5400 E épület oktatástechnikai technikai támogatás.

Vagy az it.uni-corvinus.hu oldalon tudja megtenni bejelentését és megnézni a folyamatban lévő ügyeit.Köszönjük együttműködését!ISZKhttp://iszk.uni-corvinus.hu

Adathalászat elleni védelem:
Győződjön meg a feladó és a levélben található link helyességéről. További információk:
iszk.uni-corvinus.hu/index.php

A levél hiteléül a szöveget személyes adatok nélkül itt ellenőrizheti:
iszk.uni-corvinus.hu/index.php


Dear Colleague,


You recently asked for our help or services. Your case is now closed.
Your feedback is important to us to be able to improve our services!
 

If you need help, you can reach us at helpdesk@uni-corvinus.hu or at
ext. 7500 IT Helpdesk
ext. 5400 Building E, Technical Support

Or, submit a ticket at it.uni-corvinus.hu and review your ongoing affairs.

Thank you for your cooperation!

IT Center
iszk.uni-corvinus.hu


Phishing protection:
To authenticate the message, you can check the text without any personal information here:
iszk.uni-corvinus.hu/index.php

Utolsó frissítés: 2019.12.09.