Szeptember - 2019
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

A magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjának új trendjei - Dunai T. et al.

"Pihenni bárhol tud! Nálunk újjászületik!" – szól a Caramell Premium Resort szálloda hívószava, amely a hotel minden megjelenésekor felbukkan, s amely a turisztikai szolgáltató vendégekért való küzdelmének egyik eszköze. De mégis hol, milyen új eszközökön keresztül juttathatók el ezen szlogenek a potenciális látogatókhoz? A tanulmány a magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjában megjelenő online eszközök rendszerezésére vállalkozik. A központi vonatkoztatási keret ellenére azonban e technikák használhatósága minden bizonnyal más, akár nem turisztikai jellegű termékekre is kiterjed.

 

Szerzők: Dunai Tamás – Lengyel Nikolett Lilla

 

A teljes cikket letöltheti ide kattintva.

Utolsó frissítés: 2019.08.09.