Online és digitális marketingMarketingkommunikáció alapjaiMédiagazdaságtanMédiaismeretKommunikációs stílusgyakorlatokMarketing
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
a fogyasztók hatalommal való felruház(ód)ásaaz új média térnyerésével kapcsolatos fogyasztói magatartás változásaaz online információterjedés folyamata és sajátosságaia felhasználók által előállított tartalmak marketing(kommunikációs) jelentőségeaz új média kollaboratív üzleti modelljei és marketing(kommunikációs) vonatkozásaikvalitatív kutatási technikák
Fontosabb kutatások
2009 - 2016, A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: doktori kutatás
2013 - 2016, CRE8TV.EU–320203
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Európai Bizottság Kutatási és Technológiafejlesztési HetedikKeretprogram (FP7)
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2017 - 2018, EFOP-3.6.1-16-2016-00013,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EFOP (Emberi-erőforrás Fejlesztési Operatív Program)
További információk a kutatásról:
2018 - , H2020-788047:
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Európai Bizottság H2020 keretprogram
További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
2017 - 2017, KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: KÖFOP (Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program)
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2009 - 2016
Corvinus University of Budapest, Graduate School of Management Science (F)
2007 - 2009
Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration, Business Administration programme, Specialisation in Marketing (B)
2003 - 2007
Budapest Business School, Faculty of International Management and Business, Foreign Trade programme, Specialisation in Media Management (A)
2003 - 2006
Université de Picardie Jules Verne, BA in Economics and Management (C)
2014 - 2016
Corvinus University of Budapest, Translator (H)
Tudományos fokozatok, címek
2016, PhD
Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration
Online and Digital MarketingMarketing CommunicationsMedia EconomicsMedia Vehicles and AdvertisingPractices of Style in CommunicationMarketing
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
consumer empowermentconsumer behavior in new mediaonline information diffusionuser-generated content, and role thereof in marketing & communicationcollaborative business models in new media, and role thereof in marketing & communicationqualitative research tecniques
Fontosabb kutatások
2009 - 2016, User participation as a marketing communications tool in the age of digital media
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: doctoral research
2013 - 2016, CRE8TV.EU–320203
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: European Community’s Seventh Framework Programme (FP7)
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2017 - 2018, EFOP-3.6.1-16-2016-00013, Intitutional Developments for Intelligent Specialization at the Székesfehérvár Campus of Corvinus University of Budapest
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EFOP (Human Resources Operative Programme)
További információk a kutatásról:
2018 - , H2020-788047:
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: European Commission Horizon 2020 Programme
További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
2017 - 2017, KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: KÖFOP (Public Administration and Public Services Development Operative Programme)
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2017 - , member of the public body, tag
Hungarian Academy of Sciences (MTA), országos
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.