Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem Ugrás a fő tartalomra
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Gyulavári Tamás

Adatok

Gyulavári Tamás

Egyetemi docens, Intézetigazgató / Associate Professor, Institute Director
egyetemi docens
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 1995 - 1997
    Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem (Corvinus), Marketing fő-, Alkalmazott statisztika mellékszakirány (B)
  • 1990 - 1995
    Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola, Kereskedelmi szak (A)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2006, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
  • 2018, Dr.Habil
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2014 - 2018
    Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi docens
  • 2006 - 2012
    Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi adjunktus
  • 1997 - 2006
    Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi tanársegéd
  • 1994 - 1995
    Kör Grafikai Stúdió, menedzser asszisztens
  • 1993 - 1994
    Henkel Magyarország Kft., merchandiser (gyakorlat)
  • 2018 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, habilitált egyetemi docens
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 1999 - 2006
    a Marketing Közgazdászok Egyesületének titkára
  • 2005 - 2006
    Tantervi Bizottság tag
  • 2002 - 2005
    Kari Tanács tag
  • 2000 - 2005
    KTI Marketing szakközgazdászképzés - Szakbizottság titkára
  • 2001 - 2004
    BKÁE kihelyezett királyhelmeci tagozatán a Marketing Szakirány társfelelőse
  • 1997 - 1998
    DSG - Programkoordinátor
  • 2016 -
    Vállalati Kapcsolatok Bizottság tagja
  • 2017 - 2019
    Kari Tanács tag
  • 2018 -
    Intézetigazgató, Marketing Intézet
  • 2019 -
    Szenátus tag
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2004, 3 hónap
    Copenhagen Business School
  • 1999, 4 hónap
    Johanes Kepler Universität Linz
  • 1998, 1 hónap
    Cranfiled University
  • 1998, 1 hónap
    Universität Passau
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2014, Publikációs Nívódíj
    MTA Gazdálkodástudományi Bizottsága - Marketingtudományi Albizottsága
  • 2017, Kiemelkedő Nemzetközi Publikációs Díj
    Budapesti Corvinus Egyetem - Gazdálkodástudományi Kar
  • 2019, Kiváló Mentor Díj
    Budapesti Corvinus Egyetem Tudományos Diákköri Tanácsa
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
Igen
német
közép
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?: Igen
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Marketingmenedzsment, Árpolitika, Marketing Engineering, Advanced Marketing Research, Developing Research Concepts and Models

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Fogyasztói árelfogadás, méltányos árazás (fair pricing); Marketing erőforrások hatása a vállalati versenyképességre, A kongruitás-elmélet szerepe az üzleti kapcsolatokban, Faktoriális invarianciaelemzések a teszthatások mérésére, Többcsatornás értékesítési rendszerek, Lojalitásprogramok

Az információs rendszerek megtérülése; Tudásmenedzsment; Országeredet-imázs, Beszerzési magatartásminták
Fontosabb kutatások
  • 2009 - 2014, Marketing erőforrások hatása a vállalati versenyképességre
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: BCE - Versenyképesség Kutató Központ
    További információk a kutatásról:
  • 2012 - , Faktoriális invarianciaelemzések a teszthatások mérésére
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
    További információk a kutatásról:
  • 2012 - 2018, Árdifferenciálás - méltányos árazás
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: saját
    További információk a kutatásról:
  • 2011 - 2014, A kongruitás-elmélet szerepe az üzleti kapcsolatok megítélésében
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: saját
    További információk a kutatásról:
  • 2010 - 2014, Lojalitási programok menedzselése
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: saját
    További információk a kutatásról:
  • 2009 - 2018, A többcsatornás marketing kihívásai
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: saját
    További információk a kutatásról:
  • 1997 - 1999, Külföldi és hazai termékek megítélése a Budapesti lakosság körében
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: BKÁE - normatív pályázat
    További információk a kutatásról: 15 országra kiterjedő kutatás a kanadai Carleton University koordinálásával
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
  • 2000 - , tag,
    European Marketing Academy, nemzetközi
  • 2000 - , tag,
    Marketing Oktatók Klubja, országos
  • 1999 - , tag,
    Marketing Közgazdászok Egyesülete, országos
  • 2006 - , tag,
    MTA Köztestülete - Gazdálkodástudományi Bizottság, országos
  • 2018 - , tag, tag
    MTA Köztestülete - Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Albizottsága, országos
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
  • 2018 - , Társszerkesztő, a szerkesztőbizottság tagja, vezetője
    magyar nyelvű
Szakértői tanácsadási tevékenységek
  • 2013 - 2015
    HungaroControl, Szolgáltatásminőségi és vevőelégedettségi program
  • 2013 - 2013
    MDSZ, A testnevelés szerepe az iskolák szervezeti kultúrájának alakításában és lehetséges fejlesztési irányok elemzése
  • 2010 - 2010
    Marionnaud , A márkaismertség, a lojalitásprogram és a promóciós aktivitások hatása a boltválasztásra
  • 2009 - 2009
    Cofidis , Személyi kölcsönökkel kapcsolatos ügyfél-attitűdok elemzése
  • 2008 - 2009
    Magyar Telekom, A fogyasztók csatornapreferenciái és online vásárlási hajlandósága
  • 2008 - 2008
    Tesco, Kereskedelmi márkák átpozicionálásának lehetőségei
  • 2007 - 2007
    Generali-Providencia Biztosító Zrt., A kiszolgálási folyamatok fejlesztése, és annak piaci diffúziós lehetőségeinek vizsgálata
  • 2007 - 2007
    Procter & Gamble , Marketing Mix Modelling (MMM)
  • 2007 - 2007
    BMW, Iparági benchmarkok meghatározása az autókereskedelem ékesítési folyamatában
  • 2006 - 2006
    L’Oréal Magyarország, Fogyasztói magatartást vizsgáló U&A kutatás
  • 2006 - 2006
    Magyar Telekom , A mobil vásárlási és fizetési szolgáltatás piaci elfogadását befolyásoló tényezők
  • 2005 - 2005
    MALÉV , Utazási szokások a légiközlekedési iparágban
  • 2003 - 2003
    ELO , A vállalatok beszerzési magatartásának elemzése az oktatási piacon
  • 2000 - 2000
    Zwack , Márka-kiterjesztéshez kapcsolódó márkaérték-vizsgálat
  • 1999 - 1999
    BASF Knoll , A vérnyomáscsökkentő tablettákkal kapcsolatos preferenciák elemzése
  • 1998 - 1998
    USAID , Hatástanulmány a Magánvállalkozásokat Fejlesztő Központ Alapítvány (SUNY) hazai tevékenységéről
  • 2017 - 2018
    MÁV SZK, Munkavállalói elégedettség
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Központi épület - Fővám tér 8.
    Szobaszám: 313
    Mellék: 5585
    Fővonal: 482-5585
    Fax: 482-5236
    Belső fax: 5236
tamas.gyulavari@uni-corvinus.hu
Adatok

Gyulavári Tamás

Egyetemi docens, Intézetigazgató / Associate Professor, Institute Director
egyetemi docens
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 1995 - 1997
    Budapest University of Economic Sciences (Corvinus), Marketing major, Applied Statistics minor (B)
  • 1990 - 1995
    Budapest College of Commerce, Commerce major (A)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2006, PhD
    Corvinus University of Budapest
  • 2018, Dr.Habil
    Corvinus University of Budapest
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2014 - 2018
    Budapesti Corvinus Egyetem, associate professor
  • 2006 - 2012
    Budapesti Corvinus Egyetem, assistant professor
  • 1997 - 2006
    Budapesti Corvinus Egyetem, teaching assistant
  • 1994 - 1995
    Kör Grafikai Stúdió, Manager assistant
  • 1993 - 1994
    Henkel Magyarország Kft., merchandiser
  • 2018 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, associate professor with habilitation
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 1999 - 2006
    Secretary of Association of Marketing Experts
  • 2005 - 2006
    Member of Curriculum Committee
  • 2002 - 2005
    Member of Faculty Council
  • 2000 - 2005
    Secretary of Education Board of Postgradual Study Program in Marketing
  • 2001 - 2004
    Co-responsible for Marketing Specialization, BUP - Királyhelmec
  • 1997 - 1998
    DSG - Program coordinator
  • 2016 -
    Member of Corporate Relationship Committee
  • 2017 - 2019
    Member of Faculty Council
  • 2018 -
    Director of Marketing Institute
  • 2019 -
    member of the Senate
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2004, three months
    Copenhagen Business School
  • 1999, four months
    Johanes Kepler Universität Linz
  • 1998, one month
    Cranfiled University
  • 1998, one month
    Universität Passau
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2014, Publication Award
    Hungarian Academy of Science - Committee on Business Administration
  • 2017, Outstanding International Publication Award
    Corvinus University of Budapest - Business School
  • 2019, Outstanding Mentor Award
    Council of Scientific Students' Associations at Corvinus University of Budapest
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
Igen
német
közép
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?: Igen
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Marketing Management, Pricing, Marketing Engineering, Advanced Marketing Research, Developing Research Concepts and Models

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

consumer price accaptance,fair pricing, effetcs of marketing resources on corporate competitiveness, role of congruity theory in evaluation business reationships, Measuring factorial invariance to identify test effects, multichannel reatail systems, loyalty programs

return on marketing information systems; knowledge management; COO image, buying behaviour patterns
Fontosabb kutatások
  • 2009 - 2014, Effetcs of marketing resources on corporate competitiveness
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: CUB - Competitiveness Research Centre
    További információk a kutatásról:
  • 2012 - , Measuring factorial invariance to identify test effects
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
    További információk a kutatásról:
  • 2012 - 2018, Price differentation - fair pricing
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: own
    További információk a kutatásról:
  • 2011 - 2014, Role of congruity theory in evaluation business reationships
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: own
    További információk a kutatásról:
  • 2010 - 2014, Managing loyalty programs
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: own
    További információk a kutatásról:
  • 2009 - 2018, Challanges of multichannel marketing
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: own
    További információk a kutatásról:
  • 1997 - 1999,
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: CUB - normative research support
    További információk a kutatásról: 15-country research program coordinated by Carleton University
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
  • 2000 - , member,
    European Marketing Academy, nemzetközi
  • 2000 - , member,
    Club of Marketing Professors, országos
  • 1999 - , member,
    Association of Marketing Economists, országos
  • 2006 - , member,
    Public Body of Hungarian Academy of Science (Committee on Business Administration), országos
  • 2018 - , member, tag
    Public Body of Hungarian Academy of Science (Subcommittee on Marketing of Committee on Business Administration), országos
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
  • 2018 - , Co-Editor, a szerkesztőbizottság tagja, vezetője
    magyar nyelvű
Szakértői tanácsadási tevékenységek
  • 2013 - 2015
    HungaroControl, Service quality and satisfaction program
  • 2013 - 2013
    MDSZ, The role of physical education in shaping corporate culture of primary schools - analysis of options for developement
  • 2010 - 2010
    Marionnaud , Effects of brand awareness, loyalty program and promotional activities on store choice
  • 2009 - 2009
    Cofidis , Analysis of customers' attitudes toward personal loans
  • 2008 - 2009
    Magyar Telekom, Customers's channel preferences and willingness to buy online
  • 2008 - 2008
    Tesco, Opportunities to reposition store brands
  • 2007 - 2007
    Generali-Providencia Biztosító Zrt., Developement of service processes and analysis of their diffusion opportunities
  • 2007 - 2007
    Procter & Gamble , Marketing Mix Modelling (MMM)
  • 2007 - 2007
    BMW, Identifying benchmarks for sales processes in automotive industry
  • 2006 - 2006
    L’Oréal Magyarország, U&A study to investigate consumer behaviour
  • 2006 - 2006
    Magyar Telekom , Factors influenceing adoption of mobile purchase and payment services
  • 2005 - 2005
    MALÉV , Travel behaviour in ariline industry
  • 2003 - 2003
    ELO , Corporate buying behaviour in traning industry
  • 2000 - 2000
    Zwack , Brand equity analysis and brand extension opportunities
  • 1999 - 1999
    BASF Knoll , Patients' preferences regarding drugs and medicines for high blood pressure
  • 1998 - 1998
    USAID , Impact study of Private Enterprise Developement Centre Foundation (SUNY)
  • 2017 - 2018
    MÁV SZK, Employee satisfaction
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Main Building - Fővám tér 8.
    Szobaszám: 313
    Mellék: 5585
    Fővonal: +36 1 482-5585
    Fax: +36 1 482-5236
    Belső fax: 5236
tamas.gyulavari@uni-corvinus.hu
Vágólapra másolva
X
×