Marketingmenedzsment, Marketingstratégia, Marketing tervezés, Szakszeminárium, Publication Skill Development
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Vevői tudás menedzsment menedzsment
Piacorientáció, digitális transzformáció
Fontosabb kutatások
2024 - , CatalySD - Tudománydiplomácia, karrierlehetőségek és nemzetközi tudományos kapcsolatok
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Európai Unió - Erasmus+ keretprogram (Magyar Kormány Kutatási Önerő alap)
További információk a kutatásról:
2021 - 2023, Foodization - Digitális transzformáció és fenntarthatóság az élelmiszeriparban
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Európai Unió - Horizon Europe Marie Curie grant
További információk a kutatásról:
2003 - 2005, A marketing információk vezetői felhasználása a magyar nagyvállalatoknál
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2007 - 2014, A piaci intelligencia szerepe a marketing tudásteremtésben
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Magyar Tudományo Akadémia - Bolyai János kutatói program
További információk a kutatásról:
2001 - 2002, Piacorientáció és a marketing szerepe a magyar vállalatok üzleti tevékenységében
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2006 - 2014, Az innováció és tudásteremtés kapcsolata a kis- és középvállalatoknál
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2009 - , Az értékesítés és marketing együttműködésének hatása az innovációra
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA - ISBM
További információk a kutatásról:
2024 - , Digitális humanizmus: a mesterséges intelligencia emberközpontú felhasználása a szolgáltatásoknál
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2005 - , köztestületi tag, tag
Magyar Tudományos Akadémia, országos
2015 - 2022, Magyarország nemzeti képviselője, vezető (elnök, igazgató stb) Európai Marketing Akadémia, nemzetközi
2015 - , tag, tag
Egyesület a Marketing Oktatásáért Kutatásáért, országos
2018 - , Bizottsági tag,
Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság , országos
2022 - , MTA IX. osztály Publikációs Nívódíjbizottság - Marketingtudományi Albizottság, albizottsági elnök , vezető (elnök, igazgató stb)
MTA, országos
2020 - 2022, Egyesület a Marketing Oktatásáért, Kutatásáért, elnökségi tag, tag
, országos
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
2016 - 2021, Vezetéstudomány, marketing szakterületi szerkesztő, a szerkesztőbizottság tagja, vezetője magyar nyelvű
2020 - , Journal of Philanthropy and Marketing, Editorial Board member, a szerkesztőbizottság tagja, vezetője idegen nyelvű
Szakértői tanácsadási tevékenységek
1997 - 1998
Lufthansa Systems, Üzleti tanácsadó
1998 - 1999
Dunaferr Kereskedőház, Üzleti tanácsadó
2000 - 2001
Paksi Atomerőmű Rt., Üzleti tanácsadó
2001 - 2001
BÁV Rt., Üzleti tanácsadó
1996 - 1997
Hejőcsabai Cement- és Mészipari Rt. (Holderbank), Üzleti tanácsadó
2001 - 2002,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2003 - 2005,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2007 - 2014,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2006 - 2014,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2009 - , The effects of Sales-marketing collaboration on innovation
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Institute for the Science in Business Markets
További információk a kutatásról:
2021 - , Foodization - Digital transformation and sustainability in the agri-food industry
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: European Union - Horizon Europe, Marie Curie grant
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2005 - , member of the public board, tag
Hungarian Academy of Sciences, országos
2015 - , country representative of Hungary, vezető (elnök, igazgató stb) European Marketing Academy, nemzetközi
2015 - , member, tag
Allaince for the Education and Research in Marketing, országos
2018 - , Commitee member ,
Hungarian Academy of SciencesSubcommunity of Marketing, országos
2016 - , National representative, vezető (elnök, igazgató stb) The World IT project, nemzetközi
Épület: Fovam ter 8
Szobaszám: 213
Mellék:
Fővonal:
Fax:
Belső fax:
tamara.keszey@uni-corvinus.hu
Tuesday 8:00-9:30
Vágólapra másolva
Süti és adatkezelés
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.