Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem Ugrás a fő tartalomra
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Markos-Kujbus Éva

Adatok

Markos-Kujbus Éva

Egyetemi Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
Rektori szervezet / Marketing Intézet / Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2004 - 2009
    Budapesti Corvinus Egyetem, Szolgáltatásmenedzsment és marketingkommunikáció szakirány (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2017, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2013 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, tudományos segédmunkatárs
  • 2010 - 2013
    Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Ph.D. hallgató
  • 2009 - 2010
    KP. Kft., asszisztens
  • 2016 - 2018
    Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, tanársegéd
  • 2018 -
    Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, adjunktus
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 2019 -
    Gazdálkodástudományi Kar - Kari Tanács - tag
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
német
közép
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

MarketingMarketingkommunikáció alapjaiA marketingkommunikáció pszichológiai alapjaiMédiaismeretKreatív és médiatervezés a reklámbanKommunikációs gyakorlatokSzakszeminárium

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

- online fogyasztói tartalmak és marketingkommunikációs értékük- online szájreklám (electronic word-of-mouth) mint csatorna és mint tartalom a virtuális közösségekben- virtuális közösségek típusai, jellemzői, azokban megjelenő szerepkörök- fogyasztói részvétel az online térben- közösségi média mint marketingkommunikációs eszköz- digitális bennszülöttek olvasási szokásainak változása

- virtuális közösségekben való részvétel motivációi- közösségi média fogyasztói használata- online információkeresés folyamata és információkeresési stratégiák
Fontosabb kutatások
  • 2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EU
    További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
  • 2010 - , Mikor szólnak a fogyasztók a vállalatok érdekében? - Az online szájreklám a virtuális közösségekben
    Részvétel formája:
    Finanszírozó:
    További információk a kutatásról: doktori kutatás
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
  • 2011 - , tag,
    Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja,
  • 2014 - , tag,
    EMAC,
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: E épület
    Szobaszám: 337
    Mellék: 5390
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
eva.kujbus@uni-corvinus.hu

http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=mmifaculty
Personal data

Markos-Kujbus Éva

Egyetemi Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
Qualifications, scientific degrees
Higher education qualifications
  • 2004 - 2009
    Corvinus University of Budapest, Service management major and marketing communications minor program (főiskolai)
Scientific degrees and awards
  • 2017, PhD
    Corvinus University of Budapest
Career
Workplaces
  • 2013 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Media, Assistant Research Fellow
  • 2010 - 2013
    Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Media, Ph.D. stutent
  • 2009 - 2010
    KP. Kft., assistant
  • 2016 - 2018
    Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Media, Assistant Lecturer
  • 2018 -
    Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Media, Assistant Professor
Public activities in the university (memberships in university bodies)
  • 2019 -
    member of the faculty council
Language skills
Language
Speaking
Writing
Reading
Media appearance
English
Advanced
Advanced
Advanced
German
Intermediate
Intermediate
Intermediate
Language skills
  • Language: English
    Speaking: Advanced
    Writing: Advanced
    Reading: Advanced
    Media appearance:
  • Language: German
    Speaking: Intermediate
    Writing: Intermediate
    Reading: Intermediate
    Media appearance:
Research, professional activity

Marketing Introduction to Marketing CommunicationsPsychological aspects of marketing communications - an introductionMedia vehicles and advertising an introductionCreative and Media Planning in AdvertisingCommunication skill development Thesis seminar

organization science

- online consumer contents and their marketingcommunication value- electronic word-of-mouth as a channel and a content in virtual communities- virtual communities: typology, attributes and participants' roles- social media as a marketing communications tool - reading habits of the ditigal natives

- motivation of participating in virtual communities- consumers' usage of social media-online information seeking: process and strategies
Major research projects
  • 2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: EU
    Further info about research: http://www.cre8tv.eu/
  • 2010 - , When the consumers support firms... - Electronic word-of-mouth in virtual communities
    Form of participation:
    Moneylender:
    Further info about research:
Membership in scientific or professional bodies/organizations
  • 2011 - , member,
    Hungarian Marketing Association ,
  • 2014 - , member,
    EMAC,
Contacts
Location at the university
  • Building: E (main) building
    Room number: 337
    Extension: 5390
    Main line:
    Fax:
    Internal fax:
eva.kujbus@uni-corvinus.hu

http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=mmifaculty
Vágólapra másolva
×