MarketingMarketingkommunikáció alapjaiA marketingkommunikáció pszichológiai alapjaiMédiaismeretKreatív és médiatervezés a reklámbanKommunikációs gyakorlatokSzakszeminárium
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
- online fogyasztói tartalmak és marketingkommunikációs értékük- online szájreklám (electronic word-of-mouth) mint csatorna és mint tartalom a virtuális közösségekben- virtuális közösségek típusai, jellemzői, azokban megjelenő szerepkörök- fogyasztói részvétel az online térben- közösségi média mint marketingkommunikációs eszköz- digitális bennszülöttek olvasási szokásainak változása
- virtuális közösségekben való részvétel motivációi- közösségi média fogyasztói használata- online információkeresés folyamata és információkeresési stratégiák
Fontosabb kutatások
2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EU
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2010 - , Mikor szólnak a fogyasztók a vállalatok érdekében? - Az online szájreklám a virtuális közösségekben
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: doktori kutatás
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2011 - , tag,
Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja,
Marketing Introduction to Marketing CommunicationsPsychological aspects of marketing communications - an introductionMedia vehicles and advertising an introductionCreative and Media Planning in AdvertisingCommunication skill development Thesis seminar
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
- online consumer contents and their marketingcommunication value- electronic word-of-mouth as a channel and a content in virtual communities- virtual communities: typology, attributes and participants' roles- social media as a marketing communications tool - reading habits of the ditigal natives
- motivation of participating in virtual communities- consumers' usage of social media-online information seeking: process and strategies
Fontosabb kutatások
2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EU
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2010 - , When the consumers support firms... - Electronic word-of-mouth in virtual communities
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2011 - , member,
Hungarian Marketing Association ,
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.