Marketing, BsC
Szakszeminárium
Marketingkutatás
Marketingtervezés
Tanulás- és kutatásmódszertan
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Pénzügyi szocializáció
Intergenerációs hatások a fiatalok fogyasztói szocializációjában
Otthon élő fiatal felnőttek fogyasztói magatartása
Családi kommunikáció
Pénzügyi edukáció
Pénzügyi kultúra
Eladásösztönzés
Gyermekek mint célcsoport
Gyermekeket célzó élelmiszermarketing
Tudománymetria
Fontosabb kutatások
2016 - 2017, A fiatal felnőttek pénzügyi kultúrájának vizsgálata – különös tekintettel az
időorientációra és a szükségletkielégítés késleltetésének képességére
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Emberi Erőforrások Minisztériuma
További információk a kutatásról:
2017 - 2018, A (köz) pénzügyi kultúra nemzeti stratégiát megalapozó kutatások
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Nemzeti Közszolgálati Egyetem
További információk a kutatásról:
Szakértői tanácsadási tevékenységek
2011 - 2014
OTP Fáy András Alapítvány, Fiatalok pénzügyi magatartása, a pénzügyi edukáció szerepe
2011 - 2012
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingaudit és marketingkoncepció
2012 - 2014
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingstratégia kialakítása a HungaroControl és a CRDS számára
2014 - 2015
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Tudásközpont koncepció előkészítése a HungaroControl számára
2015 - 2016
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., CSR stratégiát megalapozó tanácsadás a HungaroControl számára
2018 -
Egyedülálló Szülők Klubja Alapítvány, Üzleti koncepció játszóház kialakítására és működtetésére az Egyszülős Központban
Marketing, BsC
Marketing research
Marketing planning
Learning and research methods
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Financial socialization
Intergenerational influences in youth' financial socialization
Consumer behaviour of young adults living with their parents
Family communication
Financial education
Financial literacy
Sales promotions
Children as target group
Food marketing to children
Scientometrics
Fontosabb kutatások
2016 - 2017, Investigation of young adults' financial culture - considering their time perception and ability for delayed gratification
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Ministry of Human Capacities
További információk a kutatásról:
2017 - 2018, Researches for Establisment of national strategy for financial culture
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: National University of Public Services
További információk a kutatásról:
Szakértői tanácsadási tevékenységek
2011 - 2014
OTP Fáy András Foundation, Youth's financial behaviour and the role of financial education
2011 - 2012
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing audit and conception of marketing
2012 - 2014
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing strategy for HungaroControl and CRDS
2014 - 2015
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Concept for Knowledge Center of HungaroControl
2015 - 2016
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Counselling for establishment of CSR Strategy of HungaroControl
2018 -
Single Parent Families' Foundation, Business plan for development and maintenance of indoor play ground in Single Parent Centre
Épület: Main Building
Szobaszám: 355
Mellék: 5068
Fővonal:
Fax:
Belső fax:
boglarka.zsoter@uni-corvinus.hu
Vágólapra másolva
Süti és adatkezelés
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.