Ugrás a fő tartalomra

Kutatások, projektek

Hiszünk abban, hogy napjaink digitalizált környezete forradalmasította a vállalkozások működését, és alapvető változáshoz vezetett a vállalatok és a fogyasztók egymás közötti interakciójában. A vállalatok számára az a képesség, hogy minden eddiginél átfogóbb, részletesebb információkat gyűjtsenek a fogyasztókról, a versenytársakról és a piacról általában, a marketingmix minden aspektusát befolyásolta. Ennek megfelelően, a kutatási irányaink (és az általunk alkalmazott módszerek) között szerepel a digitális marketing fogyasztói és vállalati vevői magatartásra, a piacra, a márkaépítésre és a kommunikációs stratégiákra, az omnichannel vásárlói útra és a fogyasztói döntéshozatalra gyakorolt hatása. Tanszékünk egyedi megközelítésben vizsgálja a fogyasztói neurotudomány (neuromarketing) alkalmazási lehetőségeit a digitális marketingben. 

Vágólapra másolva
X
×