Infokommunikáció Tanszék
Az Infokommunikációs Tanszék 2011-ben alakult az E-business Kutatóközpont utódjaként. A tanszék munkatársai több képzés tárgyait oktatják, de erőforrásaik nagy része a gazdaságinformatikus szakokra irányul, köztük a BSc, MSc és PhD képzésekre. Ezen kívül az egyetemi Gazdálkodási és menedzsment BA, Kereskedelem és marketing BA, Kommunikáció- és médiatudomány BA, Marketing MA, Kommunikáció- és médiatudomány MA képzések oktatásában is részt vesznek, illetve több angol nyelvű tárgyat is kínálnak hallgatóik számára.
A főbb kutatási területek közül ki kell emelni az infokommunikációs szektor gazdasági és jogi környezetét, a vállalkozások digitalizációját, a mesterséges intelligencia gazdasági és társadalmi vonatkozásait, a média- és tartalomipar átalakulásának üzleti és szabályozási kihívásait, a médiapolitika aktuális kérdéseit, a B2C és B2B piacok fejlődését és az e-learning rendszerek fejlesztését. Ezekben a témákban a tanszék kutatói rendszeresen publikálnak, konferenciákon adnak elő, Magyarországon csakúgy, mint külföldön.