Interkulturális Marketing és Fogyasztói Magatartás Tanszék
A Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet keretein belül működő Interkulturális Marketing és Fogyasztó Magatartás Tanszék a fogyasztói magatartás nemzetközi, kulturális vetületeit vizsgálja.
Hallgatóink széleskörű elméleti és gyakorlati tudást szereznek a legújabb nemzetközi elméletekről a fogyasztói magatartás, az interkulturális kommunikáció és a nemzetközi marketing témaköreiben, emellett projektfeladatokon és interkulturális tréningeken keresztül sajátítják el a szükséges kompetenciákat. Az oktatás célja, hogy a hallgatók a kultúrák közötti eltéréseket és hasonlóságokat elméleti és gyakorlati megközelítésben is felismerjék, tudatosítsák és elemezzék, valamint értelmezni tudják azokat a felmerülő problémaforrásokat és kihívásokat, melyekkel későbbi munkájuk során a kulturális különbségekből eredeztethetően találkozhatnak.