Kutatások, projektek
Közös kutatómunkánk három fő fókuszpontja
- Marketingkommunikáció részvételi aspektusai (co-creation, privacy, reklám-retorika) – Csordás Tamás, Horváth Dóra, Markos-Kujbus Éva, Komár Zita, Simay Attila
- Designkommunikáció: a tervezői szemlélet lehetőségei a pedagógiában, vezetőképzésben, tudományos gondolkodásban és vezetői döntéshozatalban – Cosovan Attila, Galla Daniella, Faludi Julianna, Horváth Dóra, Komár Zita
- A felsőoktatás részvételi kérdései (transzformatív pedagógia, reflexivitás, kollektív autoetnográfia) – Cosovan Attila, Csordás Tamás, Galla Daniella, Faludi Julianna, Horváth Dóra, Komár Zita, Markos-Kujbus Éva, Simay Attila
A Marketing- és Designkommunikáció Tanszékhez köthető doktori műhely és kutatási témái:
- Bavlsík Richard: fogyasztói részvétel, co-creation
- Bencze Máté: tér, mint az emberi együttműködés katalizátora, videográfia
- Bollók Máté: M.I. & mi – a mesterséges intelligencia és az emberi kreativitás
- Dinnyés Attila: network science & designkommunikáció
- Fekete Balázs: dinamikus identitás
- Kökény Levente: digitalizáció & gamification a fogyasztói szolgáltatáselfogadásban
- Megyeri Gábor: digitális múlt – analóg jövő & termékdesign
- Merkl Márta: élmény & gasztronómia & designkommunikáció
- Molnár Zsófia: designkommunikáció, beszéd és tervezhetőség
- Namaz, Lachin: city brand engagement & expats
- Szabó Áron: sales orientált üzleti kommunikáció
- Szász Veronika Sára: fenntartható self-branding
- Szerényi Szabolcs: művészet & reklám