CIRCLET
Curriculum Innovation Through Research with Communities: Learning Circles of Educators and Technology
A projektben közösségek részvételével történő kutatás és tanulás (community engaged research and learning, CERL) gyakorlatát fejlesztjük. A CIRCLET kétféle eszközt nyújt a Corvinus oktatóinak arra, hogy az oktatási gyakorlatukban a közösségi partnerekkel való együttműködést fejleszthessék, technológiai eszköztár bevonásával:- az online kurzus a dublini partneregyetem szervezésében, ahol a CERL részleteibe áshatod bele magad 10 héten keresztül, egyetemi oktató kollégákkal öt országból.
- a tanulókör, ahol a kurzusainkat facilitált folyamatban, szakértők és egymás segítségével hangoljuk rá közösségi (civil, nonprofit) szervezetekkel való együttműködésre, azaz a CERL-re. Az őszi félév fejlesztő munkáját a tantárgy oktatása követi a tavaszi félévben: a science shop ajánl közösségi partnert és projektet hozzá, a projekt ad forrást a megvalósítás költségeinek fedezésére, a tanulókörben pedig kísérjük tovább egymás munkáját. A helyi csapatot összekötjük az egyetemi partnerek tanulóköreivel, s e nemzetközi tanulókörben közös munkára és publikációra nyílik lehetőség.
Hogy miért jó a CIRCLET?
Ásványi Kata (Learning Circle résztvevő)By the middle of the semester I have already learned a lot, even about my own professional field from the course project organized in CIRCLET at our science shop. I certainly learned more about how to design and manage a project within my course. Personally, it is much more enjoyable for me to teach with a community engaged project, it also requires a higher level of engagement from me though.
egyetemi docens, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék
Taking part in the module was a very enriching and tremendously useful experience for me, and also a transformative one in a way, I would say. I learned a huge amount and I was able to put much of the learning to use immediately, even if the course I was teaching at the time wasn’t directly related to community engaged learning or research. For example, I quickly made use of the many digital tools we were introduced to, I started using more diverse sources for the course, I gave students new kinds of assignments as well than before, and built on the learning about evaluation and reflection during the work with students.
Polyacskó Orsolya (Online Module résztvevő)
PhD hallgató, Szociológia és Társadalompolitika Tanszék
A 21/22-es tanév pályázási időszaka lezárult, köszönjük a pályázatokat.