Munkatársak
A kutatóközpont vezetője
E épület, 355a
Telefon: +36 1 482 5275 • Mellék: 5275
Agárdi Irma a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékének docense. A kereskedelmi marketing és menedzsment című könyv szerzője, több marketing szakkönyv társszerzője, fordítója, szakmai lektora. Kutatói ösztöndíjasként dolgozott a Passaui Egyetem Marketing Tanszékén, illetve az HEC Paris Marketing Intézetében. Vendégelőadóként oktatott a Bécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen, és a Kolozsvári Babes-Bolyai Egyetemen, a Zürichi Alkalmazott Tudományok Egyetemén (ZHAW). Szakmai tapasztalatai a kereskedelem, kutatás-módszertan, CRM területére terjednek ki. Üzleti tanácsadás területén dolgozott többek között a Malév, a Magyar Telekom, a Magyar Posta, a Budapest Bank számára.
A kutatóközpont kutatói
E épület, 341
Telefon: +36 1 482 5648 • Mellék: 5648
Bauer András egyetemi tanár a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Marketing Tanszékének vezetője. Kandidátusi fokozatát 1993-ban szerezte meg, 2005-ben a BCE-n habilitált. Több tárgyat oktat a Corvinuson, emellett széles körű nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik. 15 éven át tanított a a University of California, Berkeley programjaiban, professeur affilié az HEC School of Managementen, a Wirtschaftuniversität Wien, illetve a New York University Stern School of Business adjunct professzora. Aktívan dolgozik a CEMS (Community of European Management Schools) keretében, és a European Marketing Academy alelnöke. Jelenlegi kutatási projektjei a kényszeres vásárlás, az eladásmenedzsment és a kiskereskedelem kérdéseit fedik le. Bauer András tagja a Magyar Formatervezési Tanácsnak, s olyan vállalatok számára végzett kutatásokat, mint a Bayer, a Merck, Philip Morris, Sara Lee, Magyar Telekom, az OTP és a Magyar Nemzeti Bank.
E épület, 355
Mellék: 5518
Berezvai Zombor a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékén PhD hallgató. MSc tanulmányait az ELTE Társadalomtudományi Karán végezte Közgazdasági Elemző Szakon, BSc fokozatot a Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdasági Karán Alkalmazott Közgazdaságtanból szerzett. Fiatal kutatóként több angol és magyar nyelvű publikáció szerzője és társszerzője. Fő kutatási területe a kiskereskedelmi vállalatok stratégiája, nemzetközi terjeszkedés és innováció vizsgálata az élelmiszer-kiskereskedelemben. Zombor korábban a Mercedes-Benz, az IFUA Horváth&Partners vállalatoknál töltött be gyakornoki pozíciót, valamint a Procter&Gamble gyártási részlegében dolgozott pénzügyi menedzserként.
E épület, 359
Telefon: +36 1 482 5579 • Mellék: 5579
Gáti Mirkó György a Budapesti Corvinus Egyetem Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszékének adjunktusa. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi tudományos folyóiratokban, részt vesz hazai és nemzetközi tudományos konferenciákon, valamint több szakkönyv és tankönyv írásában is részt vett. Vendégelőadóként rendszeresen oktat az Estonian Business Schoolon. Szakmai tapasztalatai főként a kis- és középvállalati marketing, közösségi média és értékesítés területére terjednek ki. Üzleti tanácsadás területén dolgozott többek között az OTP, a Magyar Telekom és a HungaroControl számára.
E épület, 313/A
Telefon: +36 1 482 5585 • Mellék: 5585
Gyulavári Tamás a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének docense. A marketing és alkalmazott statisztika szakok elvégzése mellett a Cranfield University és a Johannes Kepler Universität (Linz) keretein belül folytatott tanulmányokat, később kutatási ösztöndíjjal pedig a Passau Universität-en és a Coppenhagen Business School-on szerzett nemzetközi tapasztalatokat. 2006-ban szerzett PhD fokozatot. Vendégelőadóként oktatott a University of Herfordshire School of Economic Studies programjában, illetve több határon túli egyetemen is. Több mint 80 magyar és idegen nyelvű tudományos publikációja jelent meg. Mindemellett aktív kapcsolatot tart fenn a vállalati szférával, és rendszeresen irányít üzleti tanácsadást nyújtó projekteket olyan vállalatoknak, mint például Tesco, BMW, L’Oreal, Siemens, Libri, Marionnaud, Cofidis, Generali.
E épület, 257
Telefon: +36 1 482 5216 • Mellék: 5216
Simay Attila Endre a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing-, Média és Designkommunikáció Tanszékének főállású munkatársa. Tudományos fokozata és korábbi egyetemi oklevelei is a Budapesti Corvinus Egyetemhez köthetők, részben mint marketing szakirányos okleveles közgazdász és közgazdász tanár, majd a Pázmány Péter Katolikus Egyetemmel közös diploma megszerzése mint Kelet-Ázsia elemző. Tudományos fokozatát is marketing területen szerezte. Ösztöndíjasként másfél évig volt a Peking Egyetemen a Kínai Népköztársaságban. Kiemelt kutatási területe az e-kereskedelem fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása Kínában, illetve a kelet-ázsiai országokkal való külkereskedelem.