Üzleti hatás
A rendezvénnyel kapcsolatos sajtóhírek itt elérhetők.

Agárdi Irma az Innoskart Szakmai Napon “Egy klaszterben a versenytással: a horizontális együttműködés hatása a vállalatok működésére” címmel adott elő élelmiszeripari és kereskedelmi vállalatok vezetői számára 2019. szeptember 19-én.
A Budapesti Corvinus Egyetem és a SPAR Magyarország között kutatási megállapodás jött létre, amelynek keretében a Kereskedelem Kutatóközpont a SPAR számára piackutatási és tanácsadási tevékenységet végez.
Agárdi Irma és Gyulavári Tamás 2018. július 3. a SPAR Magyarország felső vezetői értekezletén előadást tartott Trendek a nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelemben címmel.


Agárdi Irma, a Kereskedelem Kutatóközpont vezetője előadást tartott a
2018.04.27-én FMCG TOP Future Store konferencián Kiskereskedelem, mint
digitális univerzium címmel FMCG és kiskereskedelmi vállalatok
vezetőinek.Sajtóhírek az eseményről: elelmiszer.hu/kereskedelem/cikk/jovot__de_meg_ma
A Kereskedelem Kutatóközpont gondozásában megjelent a hazai szolgáltató és kereskedelmi szektorok CRM tevékenységét feltáró CRM Panoráma kutatási jelentés. A kutatás az LP Solutions tanácsadó céggel együttműködve 5 iparágban mérte fel a CRM tevékenység jelenlegi gyakorlatait.
További információkért kattintson ide!