Adategyeztetés a neptun rendszerben
A beiratkozás feltétele a kötelező adategyeztetés elvégzése. Mivel a neptun rendszeren keresztül elvégzed az adategyeztetést, a személyes beiratkozás is egyszerűbben, gyorsabban történik.
Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben korábban hallgatónk voltál, és újra felvételt nyertél, az adategyeztetés elvégzése ebben az esetben is kötelező számodra!
Az adategyeztetés neptun-ban az A301-Adategyeztetés központi eljárásban felvetteknek kérvényen keresztül zajlik.
A kérvényt add le a lehető leghamarabb, hiszen lehetséges, hogy javítanod kell, hagyj erre időt magadnak, mert hiánytalanul és teljeskörűen le kell zárnod a kérvénnyel kapcsolatos részfolyamatot 2024.08.22 (csütörtök) 15:00-ig!
Felhívjuk figyelmedet, hogy az adategyeztetésre a megadott intervallumon belül bármikor van lehetőséged. Azonban a kitöltést ne hagyd az utolsó pillanatra, hogy az esetleges javításokra, dokumentumok pótlására is maradjon időd!
A kötelező adategyeztetés az alábbi lépésekből áll:
Adategyeztető kérvény leadása
A folyamatot a neptun » Ügyintézés » Féléves regisztráció »2024/25/1 félév » Bejelentkezés gomb megnyomása és az Aktív státuszra való kattintásra, majd Kiválasztás gombra kattintással.
A kérvény kitöltése során első lépésként a rendszerből kinyert adataid automatikusan betöltődnek, ezeket kell majd ellenőrizned a kérvény kitöltése során. Amennyiben valamilyen adatod hibás vagy eltér az okmányokhoz képest, a legördülő menüből az „Igen” lehetőséget válaszd. Ekkor megnyílik az adatbevitelre alkalmas a mező.
Az adategyeztetéshez (amennyiben a kérvényben megjelenik) szükséges alátámasztó dokumentumot is csatolni, ezek nélkül a kérvény leadása nem lehetséges. Valamennyi esetben részleteztük, hogy az adott kérvényhez milyen dokumentumra van szükség. Kérjük, a Melléklet ikonra kattintva PDF formátumban csatold őket, amelynek a maximális mérete 2,5 MB lehet. Minden csatolmány külön fájlban legyen, ha esetlegesen meghaladod a 2,5 MB-ot, akkor bármilyen online megoldással érdemes csökkenteni azt (pl. https://www.ilovepdf.com/)
A mobiltelefonszámhoz, TAJ számhoz, illetve az adóazonosító jelhez kapcsolódó módosítás esetén figyelj a megfelelő formátumra, erre a kérvényben látsz példát. Amennyiben külföldi hallgatóként még nem rendelkezel TAJ számmal és/vagy adóazonosító számmal, lehetőséget biztosítunk annak későbbi bemutatására. Ebben az esetben kérlek válaszd a legördülő menüből a „Külföldi hallgató vagyok” opciót, majd az okmány elkészültét követően indíts ügyet az Intézd Online! felületén a „Személyi adatok változása” cikk alatt.
Az alábbi adatok ellenőrzésére lesz szükség a kérvény kitöltése során:
Miután leadtad az adategyeztető kérvényt, az alábbi helyen éred el:
neptun » Ügyintézés » Kérvények » Leadott kérvények
Amennyiben a kérvény feldolgozása során javítási kötelezettséged keletkezik, akkor a kérvény Javításra visszaküldve státuszba kerül és kollégáink megjegyzései alapján szükséges a kérvény javítása.
Beiratkozási lap és képzési szerződés
Miután az adategyeztetés kérvényt leadtad, és az elfogadásra került, a tanulmányi koordinátorok néhány nap alatt legenerálják számodra a Beiratkozási lap és képzési szerződés dokumentumot, amelyet letöltened és hitelesítened szükséges!
A beiratkozási lap és képzési szerződés AVDH-val történő hitelesítéséről a részletes tájékoztatót itt éred el.
Amennyiben a kérvénnyel kapcsolatban valamilyen technikai hibába ütköznél, kérjük, tekintsd át az itt, és a kérvényben található tájékoztatást. Amennyiben ennek ellenére sem tudod megoldani a problémát, kérjük használd a corvinus.beiratkozas@uni-corvinus.hu e-mail címet, amelyet kollégáink figyelnek – minden hétköznap munkaidőben, valamint a hétvégi napokon 12.00-16.00 között is válaszolnak a felmerülő kérdéseidre.
Köszönjük együttműködésedet!