A film egy madármegfigyelővé váló kutatóról és a madármegfigyelésről, mint a kutatás metaforájáról szól. A videót innovatív szemléletéért, a használt különleges perspektívájáért, a kutatói reflexió megjelenítéséért díjazták.
A filmet itt lehet megnézni: https://vimeo.com/969560662/0d5a1513b3?share=copy
Az alkotás jól reprezentálja a design-orientált és művészetalapú kutatással foglalkozó Marketing- és Designkommunikáció Tanszék, valamint a Design Business Society Lab designkommunikációs oktató és kutató műhely munkásságát, saját módszertanát, valamint a tudományos megközelítés és a művészi kifejezés találkozását.
A konferencián a Budapesti Corvinus Egyetem csapata három innovatív, kapcsolódó megjelenéssel, összesen hét szerzővel képviseltette magát. A film mellett megjelentek egy fotósorozattal: „Fading choices. A photographic data-visualization experiment of consumer decision-making” címmel (szerzők: Bollók Máté, Horváth Dóra, Cosovan Attila) és egy kutatói reflexióra építő workshoppal „Nestworking – “Let the bird out of the cage” – Researcher introspection and escapism workshop” (szerzők: Horváth Dóra, Csordas Tamas, Mitev Ariel, Kisfürjesi Nóra, Bifkovics Bettina).
Az Association for Consumer Research a fogyasztói magatartás és marketingkutatás egyik vezető szervezete és innovatív konferenciája. A konferencia a diszciplína leggyakrabban használt módszerei és megközelítései mellett hangsúlyt fektet a legújabb innovatív megközelítések és módszertanok megjelenítésére.