Március 22-én adta át az IAB szakmai szervezet a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázata nyerteseinek járó díjakat az Atmedia székházában. Mesterszakon Nagy Diána (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing mesterképzési szak) “Az internet cuki sztárjai – Petfluencer gazdik trendje” című szakdolgozata diadalmaskodott (konzulens: Dr. Csordás Tamás Viktor, Marketing- és Designkommunikáció Tanszék).
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 22-én adta át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Idén egy szegedi és egy budapesti egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó oklevelet. A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe. A zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok lettek a 2023-as év legjobbjai:
Alapszakon: Dér Dorottya Noémi (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak) „Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében” c. szakdolgozata (Konzulens: Huszár Sándor).
Mesterszakon: Nagy Diána (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing mesterképzési szak) „Az internet cuki sztárjai – Petfluencer gazdik trendje” c. szakdolgozata (Konzulens: Dr. Csordás Tamás Viktor, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing- és Designkommunikáció Tanszék)
A győztessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható:
https://iab.hu/2024/03/25/petfluencerekkel-foglalkozo-tema-nyerte-mesterszakon-a-legjobb-szakdolgozat-palyazatot/
IAB sajtóközlemény:
https://iab.hu/2024/03/25/ismet-dijaztuk-a-digitalis-marketing-temaban-keszult-legjobb-szakdolgozatokat/
Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2024 pályázat weboldala:
https://iab.hu/legjobb-szakdolgozat-a-digitalis-marketingrol/