Részletesebb prezentációk
Volt, aki olyan visszajelzést kapott, hogy az órán levetített prezentáció diái tartalmazzanak több szöveget azért, hogy az otthoni tanulásnál könnyebben visszaidézhető legyenek az órán elhangzottak. Azóta ezt alkalmazza, így a diákok visszajelzésének köszönhetően már több segítséget adnak az órai prezentációk a csoportnak.
Az introvertált diákok sem kerülhetnek hátrányba
Érkezett olyan javaslat is, hogy az órai munka kisebb súlyozással számítson az értékelésbe, mert így hátrányba kerülnek azok a diákok, akik visszahúzódóbbak, és kevésbé szeretnek hangosan felszólalni órán, másoknak pedig a nyelvi nehézségek miatt nehezebb magabiztosan beszélni órán. Ezt azóta alkalmazza az oktató a kiegyenlítettebb osztályozásért.
Rendszeres Kahoot bajnokság
A MyView keretében érdemes azt is jelezni, ha valamit nagyon szeretnek a diákok az órán és többet szeretnének belőle. Például volt olyan csoport, akik az órán rendszeresen használt Kahoot bajnokságot pozitív kihívásként élték meg, és ezt többen vissza is jelezték, így az oktató több tárgyba is beépítette.
Egyértelműbb számonkérés
Volt olyan tárgy, ahol a hallgatói visszajelzések alapján nem volt teljesen követhető a sokféle számonkérés, amiből összeállt a félév végi jegy. Ennek hatására minden héten felkerült a Moodle felületére egy összegzés, hogy mire kell figyelni a héten, és a későbbi visszajelzések alapján ez hatásosnak bizonyult. A pozitív visszajelzések hatására más oktatók is elkezdték alkalmazni a módszert.
Ha te is visszajelzést adnál az óráidról, azt itt tudod megtenni május 29-ig.