Az egyik legfontosabb stratégiai célunk, hogy 2030-ra a közép-kelet-európai régió legjobb egyetemévé váljunk a gazdaság- és társadalomtudományok területén. Ahhoz, hogy a huszonegyedik századi Magyarország, illetve a régió felelős gazdasági és társadalmi elitjét mi képezhessük, nemcsak egyre színvonalasabb oktatásra van szükség, hanem arra is, hogy a legjobb hallgatókból válogathassunk a kiválasztási folyamat során.
Újdonságok a kampány alatt
Az októberben kezdődő felvételi kampányunk alatt számos online és offline eseménnyel és tájékoztató anyaggal készültünk leendő hallgatóink számára. Idén az egyik új kampányelem a megújult alap- és mesterszakos felvételi oldalunk volt, ahol egyebek mellett bemutattuk a Corvinus Ösztöndíjat, a nemzetközi lehetőségeinket, valamint szakkollégiumainkat és diákszervezeteinket is. A két honlap egyedi látogatóinak száma a kampány alatt több mint 183 000 volt. A felvételi oldalak mellett az alap- és mesterszakokat bemutató önálló oldalak is megújultak, ahol nemcsak a képzésekről szóló videókból tudhatták meg leendő hallgatóink, miért érdemes hozzánk jelentkezni, hanem számos hasznos információ mellett hallgatói nagyköveteinkkel is felvehették a kapcsolatot. Ezeknek több mint 135 000 összes egyedi látogatója volt a kampány ideje alatt.
Tájékoztató események
Az alapszakosoknak, valamint a mesterszakoknak szóló angol és magyar nyelvű online tájékoztatóink mellett idén végre személyesen is találkozhattunk a felvételizőkkel, melyekből videós beszámolók is készültek. Az Aulában tartott nyílt napokon 3 500-an vettek részt novemberben, míg az Educatio kiállításon körülbelül 7 000 fő fordult meg a standunknál a januári háromnapos rendezvény alatt. Ebben a tanévben is ellátogattunk a stratégiai fontosságú középiskolákba: 109 intézményben tartottunk online vagy személyes formában tájékoztatót, amelyeket körülbelül csaknem 3 600 középiskolás hallgatott meg.
Egyéb felületek
Akiben még ezek után is maradtak kérdések, az idén böngészhette a felvételi kiadványunkat, ami ezúttal áttekinthetőbbé vált. A füzetből 4 500 nyomtatott példányt osztottunk ki, emellett több mint 7 800-szor nyitották meg az online verzióját. Honlapunkon és közösségi médiás felületeinken is folyamatosan osztottunk meg új tartalmakat, amelyeken szeptembertől összesen több mint 200 hírt, posztot és bejegyzést tettünk közzé. Akik folyamatosan szerettek volna értesülni a legfrissebb információkról, azok a hírleveleinkre is feliratkozhattak. Összesen 2 200 főnek küldtünk ki három hónap alatt 16 hírlevelet.
A ránk váró feladatok ezzel természetesen közel sem értek véget, hiszen egyrészt hamarosan következik a sorrendváltó kampányunk, ami keretében a jelentkezőket arra szeretnénk buzdítani, hogy a Corvinust jelöljék meg első helyen, ha eddig ezt nem tették meg, valamint az elmúlt időszak tanulságait is levonjuk, hogy azokat beépíthessük a következő, ősszel induló toborzási időszakba.
A kampányban a Kommunikáció munkatársai mellett részt vettek dékánjaink, oktatóink, szakfelelőseink, a Hallgatói Szolgáltatások munkatársai, a Hallgatói Önkormányzat, valamint hallgatói nagyköveteink is. Nagyon köszönjük a munkájukat!