A digitális bejelentő felületet az egyetemi O365-be való bejelentkezést követően lehet elérni, így a rendszer automatikusan azonosítja a beküldő e-mail címét és rögzíti a bejelentés időpontját. Az applikációban legördülő ablakban kiválasztható az észlelt probléma vagy szolgáltatási igény (például bútorszerelés, falra rögzítés, kulcsmásolás) helyszíne és típusa, a bejelentéshez a jobb beazonosíthatóság miatt fotó is csatolható.
Az applikációban leadott igény azonnal bekerül a Campus Szolgáltatások ügykezelő OTRS rendszerébe, az igény rögzítéséről, illetve a feladat teljesítéséről a bejelentő e-mailben kap értesítést. A bejelentéssel kapcsolatos esetleges további kérdés esetén a létesítményüzemeltető kollégák felveszik a bejelentővel a kapcsolatot, és 48 órán belül igyekeznek elhárítani a problémát.
Az Egyetem oktatási épületeiben kiragasztott QR-kódokat mobiltelefonnal lehet beolvasni, de a hibabejelentő felület asztali gépről/laptopról is elérhető az Intranet főoldalán elhelyezett Campus Helpdesk csempe mögött.
Kérjük a kollégákat, a bejelentésekhez a jövőben a Campus Helpdesk online felületét használják a QR-kódok vagy az intranetes csempe segítségével!
Az applikációval kapcsolatos visszajelzéseket a campus@uni-corvinus.hu címen várják.