A versenyben három fős egyetemista csapatok mérhették össze tudásukat a turisztikai vonzerőfejlesztés, a belső marketing és kisváros-márkázás témák egyikében. Mind a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézete által szervezett regionális döntő, mind a Miskolci Egyetem által szervezett országos döntő corvinusos sikert hozott.
A Fábián Nikolett, Kucsera Melitta, Szatmáry Viktória alkotta csapat ‘Extreme Makeover: Destination edition’ névvel 1. helyen végzett, feladatuk Kőbánya desztinációs versenyképességének fejlesztése volt. A csapat alapos piackutatásra épülő újrapozicionálási terve, amely tudatos termékfejlesztést és kreatív kommunikációt, közösségépítést szolgáló javaslatot foglalt magában, a regionális és országos döntőben is nagy elismerést váltott ki. A csapat konzulense Dr. Pinke-Sziva Ivett volt.
A versenybe nevezett 53 csapat közül további két corvinusos csapat jutott be az országos döntőbe. A Nagy Stella, Birinyi Laura, Bardóczy Tibor alkotta ’AdVisible’ (felkészítő tanáruk Dr. Felsmann Balázs) a 4. helyen, Mészáros Sára, Csóka Vivien és Lipták Veronika Tekergők nevű csapata (felkészítő tanáruk Dr. Kiss Kornélia) az 5. helyen végzett.
Gratulálunk az eredményekhez!