A képzés elvégzése után megszerzett kompetenciák…
Elsősorban olyan közép- és nagyvállalatokban vagy startupban dolgozó szakértőknek javasoljuk a képzést, akik hatással vannak az ügyfeleik kiszolgálására.
Early bird jelentkezés esetén
Határidő: 2024. április 26.
Normál jelentkezés
esetén
Határidő: 2024. május 10.
A képzés oktatói:
A képzés hossza: 24×45 perc
A képzés nyelve: magyar
Normál ár: bruttó 305 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
Early bird ár: bruttó 260 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
A képzés során elsajátítható:
Hallgatóink megtanulják azonosítani a negatív és pozitív ügyfélélmény közötti különbségeket, képesek lesznek önállóan kutatási briefet összeállítani, megtanulják, hogyan kell perszónákat definiálni és Journey Map-et tervezni, valamint képesek lesznek egyszerűbb képernyők prototípusának megtervezésére is.
A képzés időpontjai:
A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.
Az oktatás jelenléti formában történik.
Felvételi követelmények: nincs előfeltétel
Modul1: Miért fontos az ügyfél-centrikus tervezés a mai világban?
Modul2: Ügyféligények feltárása
Modul3:
Modul4: Digitális felülettervezés alapjai
Modul5: Design agilis szervezetekben
Üdvözöllek a Digitális Service Design alapok képzésünkön!
Célunk, hogy hallgatóink egy átfogó képet kapjanak arról, mit is jelent a gyakorlatban a szolgáltatás-tervezés. Éppen ezért az elméleti ismeretek mellett workshop jellegű csoportos feladatok segítségével és valós szakmai példákkal biztosítjuk szakmai tapasztalataink átadását is.
Gyakorlat-orientált képzési programunkban átfogó ismereteket adunk a service design folyamat lépéseiről és annak eszközkészletéről.
Dr. Kenesei Zsófia
Szakfelelős
Szakterülete a szolgáltatásmarketing és menedzsment, amely témában szakkönyveket, hazai és nemzetközi folyóiratokban cikkeket jelentetett meg. Kutatási területe a szolgáltatások digitalizációja, különös tekintettel az AI alapú vevőkiszolgálásra.
Gizella 10 éve segíti a vállalatokat abban, hogy jobban megértsék az ügyfeleiket, és ne csak az üzleti igényeknek, hanem az ügyfeleknek megfelelő folyamatok és digitális felületek támogassák a kiszolgálást. Design módszertani ismeretei és projekt menedzsment tapasztalata teszi lehetővé, hogy a kezéből kikerült eredmények minden stakeholder számára megfelelő értékkel bírjanak. A tapasztalatait évek óta osztja meg nagyvállalati és egyetemi képzéseken, hogy kézzelfogható, gyakorlati tudással segítse a szakma iránt elkötelezett érdeklődőket.
Balázs multinacionális vállalatok működési és értékesítési folyamatainak elemzésével foglalkozott üzleti tanácsadó és piackutató cégeknél. Öt évvel ezelőtt döntött úgy, hogy a user experience és service design módszertan eszközeit felhasználva fog tovább azon dolgozni, hogy az üzleti döntések meghozatalánál a külső és belső ügyfélszempontok megfelelő hangsúllyal kerüljenek terítékre, illetve minél inkább beépüljenek a mindennapi (együtt)működésbe.