Ugrás a fő tartalomra

Digitális Service Design alapok

Lépj új utakra, tudd meg, mire van szüksége az ügyfelednek!

A képzés elvégzése után megszerzett kompetenciák…

  • Azonosítani tudjuk a negatív és pozitív ügyfélélmény közötti különbségeket 
  • Képesek leszünk önállóan kutatási briefet összeállítani 
  • Megtanulunk Perszónákat definiálni 
  • Journey Map-et tervezni 
  • Egyszerűbb képernyők prototípusát megtervezni 

A képzésünk tökéletes azoknak, akik...

Elsősorban olyan közép- és nagyvállalatokban vagy startupban dolgozó szakértőknek javasoljuk a képzést, akik hatással vannak az ügyfeleik kiszolgálására.

Early bird jelentkezés esetén

br. 260 000 Ft

Határidő: 2024. április 26.

Normál jelentkezés
esetén

br. 305 000 Ft

Határidő: 2024. május 10.

Képzés információk

A képzés oktatói:

A képzés hossza: 24×45 perc

A képzés nyelve: magyar

Normál ár: bruttó 305 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)

Early bird ár: bruttó 260 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)

A képzés során elsajátítható: 

  • Hallgatóink megtanulják azonosítani a negatív és pozitív ügyfélélmény közötti különbségeket, képesek lesznek önállóan kutatási briefet összeállítani, megtanulják, hogyan kell perszónákat definiálni és Journey Map-et tervezni, valamint képesek lesznek egyszerűbb képernyők prototípusának megtervezésére is.

A képzés időpontjai:

  • 2024. május 24.
  • 2024. május 25.
  • mindkét nap: 08:00-18:10

A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Az oktatás jelenléti formában történik.

Felvételi követelmények: nincs előfeltétel

A képzés tanterve, főbb témakörök

Modul1: Miért fontos az ügyfél-centrikus tervezés a mai világban? 

  • Élményteremtés a mindennapokban
  • A design szerepe és helye a tervezésben

Modul2: Ügyféligények feltárása 

  • Milyen szervezeten belüli és azon kívüli információkat szükséges összegyűjteni, ha reális képet akarunk kapni a kiszolgálási színvonalról
  • Milyen kutatási módszertanokkal lehet összegyűjteni az ügyféligényeket

Modul3:  

  • Hogyan alakítsunk ki Perszónákat, hogy minél jobban megértsük ügyfeleink viselkedését, elvárásait
  • Tervezzük meg a teljes kiszolgálási folyamatot, avagy bevezetés a Customer Journey Map világába
  • Alapozzuk meg a digitális felület tervezést Információs Architektúra kialakításával

Modul4: Digitális felülettervezés alapjai 

  • Alapelvek és törvények
  • Prototipizálás

Modul5: Design agilis szervezetekben 

  • Design sprint
  • Design evangelizáció vállalaton belül

Szakfelelősi köszöntő​

Üdvözöllek a Digitális Service Design alapok képzésünkön!

Célunk, hogy hallgatóink egy átfogó képet kapjanak arról, mit is jelent a gyakorlatban a szolgáltatás-tervezés. Éppen ezért az elméleti ismeretek mellett workshop jellegű csoportos feladatok segítségével és valós szakmai példákkal biztosítjuk szakmai tapasztalataink átadását is.

Gyakorlat-orientált képzési programunkban átfogó ismereteket adunk a service design folyamat lépéseiről és annak eszközkészletéről. 

Budapesti Corvinus Egyetem

Dr. Kenesei Zsófia
Szakfelelős

Tudj meg mindent a jelentkezésről! Iratkozz fel hírlevelünkre!

Oktatóinkról

Budapesti Corvinus Egyetem

Dr. Kenesei Zsófia - Budapest Corvinus Egyetem Marketing és Kommunikációtudományi Intézet egyetemi tanár

Szakterülete a szolgáltatásmarketing és menedzsment, amely témában szakkönyveket, hazai és nemzetközi folyóiratokban cikkeket jelentetett meg. Kutatási területe a szolgáltatások digitalizációja, különös tekintettel az AI alapú vevőkiszolgálásra.

Budapesti Corvinus Egyetem

Bartha Gizella – Works. Senior Experience Designer

Gizella 10 éve segíti a vállalatokat abban, hogy jobban megértsék az ügyfeleiket, és ne csak az üzleti igényeknek, hanem az ügyfeleknek megfelelő folyamatok és digitális felületek támogassák a kiszolgálást. Design módszertani ismeretei és projekt menedzsment tapasztalata teszi lehetővé, hogy a kezéből kikerült eredmények minden stakeholder számára megfelelő értékkel bírjanak. A tapasztalatait évek óta osztja meg nagyvállalati és egyetemi képzéseken, hogy kézzelfogható, gyakorlati tudással segítse a szakma iránt elkötelezett érdeklődőket.

Budapesti Corvinus Egyetem

Dombóvári Balázs – Works. Experience Designer

Balázs multinacionális vállalatok működési és értékesítési folyamatainak elemzésével foglalkozott üzleti tanácsadó és piackutató cégeknél. Öt évvel ezelőtt döntött úgy, hogy a user experience és service design módszertan eszközeit felhasználva fog tovább azon dolgozni, hogy az üzleti döntések meghozatalánál a külső és belső ügyfélszempontok megfelelő hangsúllyal kerüljenek terítékre, illetve minél inkább beépüljenek a mindennapi (együtt)működésbe.

Vágólapra másolva
X
×