Ugrás a fő tartalomra

Krízismenedzsment és
reputációs kockázatok

Tanulj a válságokból! Ismerd meg,
milyen a hatékony krízismenedzsment!

A képzésünk tökéletes azoknak, akik…

  • elsősorban nagy- és középvállalatok középvezetői, kommunikációs szakemberei

Early bird jelentkezés esetén

br. 87 000 Ft  

Határidő: 2024. május 2.

Normál jelentkezés
esetén

br. 102 000 Ft  

Határidő: 2024. május 15.

Képzés információk

A képzés vezetője: Tamásné Vőneki Zsuzsanna

A képzés oktatói: Tamásné Vőneki Zsuzsanna

A képzés hossza: 2×4 óra

A képzés nyelve: magyar

Early bird ár: bruttó 87 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
Normál ár:
bruttó 102 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)

A képzés során elsajátítható:
Képzésünk segít megérteni a reputációs kockázatok működését, és olyan krízishelyzetekre készít fel, melyekkel a vállalkozás a mindennapi életben, élethelyzetben találkozhat, és amelyek a pénzügyi pozícióját, reputációját veszélyeztetik. 

A képzés időpontjai:

  • Május 29 szerda: 09:00-16:00 

A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Felvételi követelmények: felvételi elbeszélgetés, vezetői, tervezői, vállalkozói vízió és szándék

A képzés tanterve

  • Kríziskommunikációs szimulációs játék, amelynek keretében a résztvevők megtanulják, milyen módon és milyen kommunikációs eszközökkel csökkenthető a reputációs veszteség krízishelyzet esetében, mire kell figyelni a kríziskommunikáció megtervezése és a krízismenedzsment folyamat kialakítása kapcsán
  • Krízismenedzsment külső és belső megközelítése, a krízismenedzsment fázisai, krízismenedzsment válaszok és a kríziskezelési folyamat kialakítása
  • Reputációs kockázatok fogalmának, mérésének és kezelésének módszerei
  • Krízismenedzsment esettanulmányok (megtörtént esetek) feldolgozása

Szakfelelősi köszöntő​

Üdvözöllek a Krízismenedzsment és reputációs kockázatok képzésünkön!

Kurzusunk olyan mély és alapos betekintést nyújt a válságkezelés és reputációépítés területére, amelyekkel hatékonyan kezelhetik hallgatóink a jövőbeni váratlan helyzeteket.

Megtanulhatnak gyakorlatban is használt és bevált stratégiákat, kommunikációs eszközöket, amelyekkel hozzájárulhatnak vállalatuk hosszú távú sikeréhez és ügyfeleik bizalmának megtartásához.

Budapesti Corvinus Egyetem

Tamásné Vőneki Zsuzsanna

szakfelelős

egyetemi docens

Tudj meg mindent a jelentkezésről! Iratkozz fel hírlevelünkre!

A képzés elvégzése után

Hallgatóink

  • megismerhetik a reputációs kockázatok természetét, a krízismenedzsment keretrendszerének elemeit,
  • felismerik a kríziskezelési fázisokat, illetve meg tudják fogalmazni az ezzel kapcsolatos releváns kérdéseket
  • képesek lesznek krízishelyzetben megadni a megfelelő külső és belső kommunikációs válaszokat
vár a corvinus
Vágólapra másolva
X
×