A képzésünket azon hazai kis- és középvállalatok szakemberei számára kínáljuk, akik iparágukon belül sikeresek, de keresik a további növekedés forrásait. A márkaépítés egy olyan stratégiai gondolkodásmódot és eszköztárat kínál cégvezetőknek, és más -üzletfejlesztésért- felelős vezetőknek, amelyek révén sikeresen meg tudják különböztetni magukat versenytársaiktól. A kurzus alapvető megközelítése, hogy a résztvevők a tanultakat alkalmazzák a saját cégükre, és megoldási javaslataikról visszajelzést kapjanak.
Az elmélet és a gyakorlat összhangját az oktatók személye garantálja; az egyetemi oktatói gyakorlat és a multinacionális márkák menedzselésében szerzett többévtizedes tapasztalat összekapcsolódásával a résztvevők olyan ismereteket szerezhetnek, amelyek valóban beválnak és hosszútávon alakítják egy vállalat vagy vállalkozás versenyképességét.
hazai kis- és középvállalatok szakemberei, vezetői.
Kérdés esetén írj a felnottkepzes@uni-corvinus.hu e-mail címre.
A képzés vezetője: Dr. Kolos Krisztina
A képzés oktatói:
A képzés hossza:
20 tanóra (5 alkalom)
Képzés nyelve: magyar
Képzés időpontjai:
Az oktatás jelenléti formában történik.
Felvételi követelmények: cégvezetői, menedzseri tapasztalat (marketing szaktudás és végzettség nem elvárás).
Early bird jelentkezés esetén
2024. 12. 08.
Normál jelentkezés
esetén
2025. 01. 05.
2025. január 17. 16:30-18:00 és 18:15-19:45
2025. január 24. 16:30-18:00 és 18:15-19:45
2025. január 31. 16:30-18:00 és 18:15-19:45
2025. február 7. 16:30-18:00 és 18:15-19:45
2025. február 14. 16:30-18:00 és 18:15-19:45
Márkák növekedése
A résztvevők a kurzus elvégzését követően képesek lesznek
Kedves leendő Hallgatónk!
Üdvözöllek a Márkaépítés képzésünkön! Egy izgalmas és gyakorlati kurzust szeretnék a figyelmébe ajánlani. Amennyiben az Ön vállalata keresi a sikeres növekedés lehetőségeit, a márkaépítés egy olyan stratégiai gondolkodásmódot és eszköztárat kínál Önnek, amely segítségével új lendületet kaphat cége, vállalkozása. A kurzus alapvető megközelítése, hogy a résztvevők a tanultakat alkalmazzák a saját cégükre, és megoldási javaslataikról visszajelzést kapjanak.
Az elmélet és a gyakorlat összhangját az oktatók személye garantálja; az egyetemi oktatói gyakorlat és a multinacionális márkák menedzselésében szerzett többévtizedes tapasztalat összekapcsolódásával a résztvevők olyan ismereteket szerezhetnek, amelyek valóban beválnak és hosszútávon alakítják egy vállalat vagy vállalkozás versenyképességét.
A képzés során a hallgatói bevonódás és az interaktív oktatási módszerek kerülnek előtérbe. Célunk, hogy az ismeretszerzés mellett élményalapú oktatást valósítsunk meg. Várjuk jelentkezését képzésünkre!
Dr. Kolos Krisztina
képzés vezetője
egyetemi tanár
Dr. Kolos Krisztina, egyetemi tanár, a képzés vezetője
Kolos Krisztina a Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanára. Több, mint 600 tudományos közleménnyel rendelkezik. Társszerzője és szerkesztője a Márkamenedzsment című szakkönyvnek (Akadémiai Kiadó, 2016). Közel 10 éves gyakorlata van a Márkamenedzsment, márkastratégiák témakör oktatásában az egyetemi képzési portfólió valamennyi szintjén.
Pribula László, marketingtanácsadó
Pribula László több mint 20 éves szakmai és felsővezetői tapasztalattal rendelkezik marketing, kereskedelem és operatív üzletvezetés terén. Vezetői gyakorlatát a Nestlé csoportnál szerezte, ahol márkaépítésért, kommunikációért, illetve üzletág vezetésért felelt különböző pozíciókban, valamint a vállalat svájci központjának helyettes alelnökeként alakította a globális márka-, kommunikációs, innovációs, illetve fenntarthatósági stratégiát.