Képzésünk azon marketing menedzsereknek és középvezetőknek szól, akik meg akarják érteni az internetes marketing környezetet.
Kérdés esetén írj a felnottkepzes@uni-corvinus.hu e-mail címre.
A képzés vezetője: Farkas Tibor
A képzés oktatói: Farkas Tibor, Magyar Balázs
A képzés hossza: 12×90 perc
A képzés nyelve: magyar
A képzés időpontjai:
A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.
Az oktatás jelenléti formában történik.
Early bird jelentkezés esetén
Határidő: 2024. 09. 29.
Normál jelentkezés
esetén
Határidő: 2024. 10. 27.
Üdvözöllek a Online Marketing – Stratégia és Gyakorlat képzésünkön!
Ma már nincs marketing tevékenység digitális kommunikáció nélkül. Ez a kurzus végigvezeti hallgatóinkat a digitális marketing alapjaitól a tényleges online kampánykezelésig. Együtt fedezzük fel az online marketing legújabb trendjeit, eszközeit és technikáit, amelyek segítik a cégeket a márkafejlesztésben és az értékesítésorientált kommunikációban. A résztvevőknek lehetőségük lesz a valós életből származó példákon keresztül végighaladni a digitális marketing tervtől a kampánymenedzsmenten át az eredmények értékeléséig.
Farkas Tibor
szakfelelős
mesteroktató
Farkas Tibor
Amúlt században diplomázott a Corvinuson (mester és MBA). 8 évig a McCann-Erickson kommunikációs ügynökség BTL leányvállalatának ügyvezetője (Coke, Gillette, Unilever, L’Oreal, Opel). Ez lett a közép-európai régió vezető BTL ügynöksége. Ezután „levadászta” az Ernst&Young, ahol 2 évig üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott. A „multivilág” után saját tanácsadócéget alapított (2003), és azt vezeti már több mint 20 éve (SONY, Béres, Nestlé, Skanska stb.) az üzletfejlesztés különböző területein nyújt segítséget. Mesteroktatóként a Corvinuson és a CEU-n tanít digitális és nemzetközi marketing tárgyakat. Nős, 3 felnőtt gyermeke van.
Magyar Balázs
Kommunikáció- és médiatudomány szakon, kommunikátor szakirányú felsőfokú végzettségét 2020-ban szerezte. Pályája kezdetén több mint másfél évtizeden át dolgozott különböző médiaügynökségeknél, majd 2017-től a repülőtér médiafelületeinek értékesítésével foglalkozó cég magyarországi vezetője volt. A covid érkezésével saját vállalkozásai felé fordult, jelenleg három digitális marketinggel és elektronikus direkt marketinggel foglalkozó cég tulajdonosa és ügyvezetője.