A képzés a már jól ismert, kétéves Marketing mesterszak egyévesváltozata, ahol a megfelelő üzleti és marketing alapismeretekkel rendelkező hallgatók intenzív képzés során sajátíthatják el a marketing szakterület haladó ismereteit. A második félévben lehetőséget nyújtunk az egyes marketing szakterületekben való elmélyülésre. Ezenkívül a hallgatók egy aktuális marketingterületre (az online marketing-kommunikáció, innovatív értékesítési csatorna menedzsment, adatvezérelt marketing) szakosodhatnak. Elsősorban üzleti képzésekről várjuk leendő hallgatóinkat.
Ha érdekel a képzés és szeretnél biztosra menni, esetleg CEMS, illetve kettős diplomát szeretnél szerezni, jelentkezz a kétéves Marketing, szakra is!
A képzés neve Marketingstratégia és innováció
Képzési szint mesterképzés (MSc)
Munkarend nappali
A képzés során megszerzendő kreditek 60
A képzés időtartama 1 év (2 félév)
Kötelező szakmai gyakorlat nincs
Nyelv angol
A képzés kezdete 2025. szeptember
a Corvinus Ösztöndíj keretében, vagy
önköltségi díj
A Marketing Strategy and Innovation MSc szakon a klasszikus számonkérési módszerek (teszt, zárthelyi dolgozat) mellett számos értékelési módszert alkalmazunk mint például valós vállalati projektfeladatok, egyéni esettanulmány megoldások, órai vitában való részvétel, szimulációs feladatok értékelése, portfóliómódszer, és önértékelés.
Kötelező tárgyak*
Különböző modulok közül választhatsz:*
* A fenti lista nem teljes. A Budapesti Corvinus Egyetem fenntartja a jogot a modulok megváltoztatására.
Az adatvezérelt marketing modul elvégzésével megismerheted az alapvető adattudományi fogalmakat és haladó elemzési módszereket, big data marketingalkalmazásait. A modul során elsajátíthatod, hogyan lehet a vásárlói magatartást modellezni a tranzakciós és kérdőíves adatokat kombinálásával. Képes leszel vevőadatbázisokat felhasználni marketing- és értékesítési stratégiák kidolgozásához, amelyek hozzájárulnak a vállalat számára generált vevőértékének maximalizálásához. A modul elvégzésével marketingelemző, piackutató, és CRM specialista munkakörökben dolgozhatsz.
Az innovatív disztribúciómenedzsment modul átfogó ismereteket nyújt a kiskereskedelmi fogyasztói élménnyel, valamint a disztribúciós rendszerek tervezésével és menedzselésével kapcsolatban. A modul célja, hogy a megismerd az omnichannel vásárlás, értékesítési rendszerek elméleti alapjait és gyakorlati vonatkozásait, a kiskereskedelmi fogyasztói élmény egyes területeit, valamint képes legyél innovatív disztribúciós rendszereket tervezni, menedzselni és a teljesítményértékelés kapcsolatos feladatokat ellátni. A modul elvégzésével termék- és márkamenedzsment, értékesítés, Key Account Management, trade marketing, és e-commerce munkakörökben tudsz elhelyezkedni.
Az online marketingkommunikációs modul az online és digitális marketingkommunikációs tevékenység tervezéséről és megvalósításáról nyújt átfogó ismereteket. A modul során képessé válsz szöveges, vizuális, audio, és audiovizuális marketingkommunikációs tartalmak tervezésére, elkészítésére és menedzselésére, amelyek a célközönség számára vonzó, releváns, értékes és koherens tartalmakat közvetítenek különböző kommunikációs csatornákon keresztül a kitűzött célok elérése érdekében. A modul elvégzésével digitális marketing szakértői, média vásárló és tervező, belső kommunikációs szakértő, PR menedzser pozíciókat tudsz betölteni.
A Corvinusnak világszerte kb. 200 partneregyeteme van, így képzésed során jelentkezhetsz ezekre és akár fél évet is eltölthetsz ezek egyikén.
a képzést képviselő oktató
hallgató
A Marketingstratégia és innováció képzés a szakértői oktatás, az interaktív tanulás és a támogató osztálytársak különböző nézőpontjainak egyedülálló keverékét kínálja. A tanterv egyensúlyt teremt az elmélet és a gyakorlati alkalmazás között, így a hallgatók innovatív stratégiákat vethetnek be a valós kihívások ellen. A mesterképzés mindössze egy év alatt történő elvégzése tovább növeli a vonzerejét, így hatékony és kifizetődő élményt nyújt.