A Budapesti Corvinus Egyetem új kutatóközpontja, a NEDIMARC – Neuro- and Digital Marketing Research Center, a neuromarketing és a digitális marketing legmodernebb eszközeivel vizsgálja a fogyasztói döntéseket és magatartást. A központ célja, hogy tudományos alapokon támogassa a marketingstratégiák fejlesztését, valamint hozzájáruljon a vállalatok és kutatók számára releváns üzleti és társadalmi kihívások megoldásához. A központ továbbá multidiszciplináris viselkedésalapú kutatások számára nyújt lehetőséget a szélesebb körű társadalmi hatás, illetve változások lekövetésére és előrejelzésére.
A NEDIMARC az emberi figyelem, érzelmek, érzékelés és döntéshozatal mélyebb megértésére törekszik a következő területeken:
A labor a legkorszerűbb neuromarketing-eszközökkel rendelkezik:
A NEDIMARC minden kutatási tevékenysége szigorú etikai és adatvédelmi szabályok szerint zajlik. Minden kutatás megkezdése előtt:
További információért és együttműködési lehetőségekért keressen minket:
📍 Corvinus Egyetem, Gellért campus
NEDIMARC – A jövő marketingkutatása ma.