Neptun leállás (október 8-12.)
Október 11-én és október 12-én a személyes ügyfélfogadás is szünetel.Időszakos karbantartás miatt 2021. október 8. (péntek) és október 12. (kedd) között a Neptun egységes tanulmányi rendszer nem lesz elérhető.
Nagyon fontos, hogy a fenti időszakban sem a hallgatói, sem az ügyintézői oldalról nem lehetséges a tanulmányi ügyintézés, ebből adódóan pedig október 11-én és október 12-én a személyes ügyfélfogadás is szünetel. Az ezen időszakban beérkező hallgatói e-maileket és “Intézd online!” üzeneteket a munkatársaink csak korlátozottan tudják feldolgozni.
A tervezett karbantartás a Neptun rendszer megfelelő működéséhez elengedhetetlen, az ebből adódó szüneteltetett ügyintézés miatt elnézésedet kérjük! Az esetleges kellemetlenségek elkerülése végett kérjük, hogy tanulmányi ügyeidet ezen időszak figyelembevételével intézd!