Ugrás a fő tartalomra

Panasz bejelentése

Kedves Hallgató, Kedves Bejelentő!

Szükség esetén a Tanulmányi Ügyek illetékességébe tartozó eljárásokkal kapcsolatban lehetőség van panasszal élni.

A panasz: olyan egyedi visszajelzés, amelyben a panaszos meghatározott eljárást kifogásol, válaszadási időt, vagy érdeksérelmet jelent be és ennek elintézése nem tartozik más eljárás, vagy szabályzat (pl. Jogorvoslati kérelem) hatálya alá.

1. Amennyiben rendelkezel hallgatói jogviszonnyal:

  • Az „Intézd online” felületen egyszerűen és gyorsan indíthatsz ügyet panasztételre:
  • Belépés -> bal oldalon válaszd ki a „Panasz bejelentése” lehetőséget -> Új ügy indítása

2. Abban az esetben, ha nem rendelkezel hallgatói jogviszonnyal:

1.) Az e-mail tárgyának formai követelménye:
Kérjük, hogy a levél tárgyába írd bele, hogy “panaszbejelentés” továbbá azt, hogy a Tanulmányi Ügyeken belül melyik területtel kapcsolatosan élsz panasszal. Kérjük válassz az alábbiak közül:

  • felvételi ügyek,
  • tanulmányi ügyek, tanulmányi adminisztráció,
  • neptun rendszer
  • hallgatói pénzügyek, ösztöndíj,
  • mobilitás.

2.) Az e-mail/ügy írásának tartalmi követelménye:
Röviden, tömören ismertesd a panasz indokait és lényeges körülményeit, azaz:

  • milyen csatornán történt a kommunikáció,
  • mikor,
  • kivel,
  • mi a kifogás tárgya,
  • mi a sérelem.

Más szervezeti egységek működésével, eljárásaival kapcsolatos panaszok nem tartoznak a Tanulmányi Ügyek illetékességi körébe!

Vágólapra másolva
×