Panasz bejelentése
Kedves Hallgató,
Kedves Bejelentő!
A Hallgatói Szolgáltatások illetékességébe tartozó ügyek intézésével kapcsolatban panasszal élhetsz a Vezetők felé.
Erre két lehetőség nyílik:
1. Amennyiben hallgatói jogviszonyod van:
Az „Intézd online” felületen egyszerűen és gyorsan indíthatsz ügyet panasztételre:
Belépés -> bal oldalon válaszd ki a „Panasz bejelentése” lehetőséget -> Új ügy indítása
2. Abban az esetben, ha nem rendelkezel hallgatói jogviszonnyal:
A hsz.panasz@uni-corvinus.hu e-mail címen keresztül írhatsz a panasszal kapcsolatban.
Jelen esetben a panasz: olyan egyedi visszajelzés, amelyben a panaszos meghatározott eljárást kifogásol, válaszadási időt, vagy érdeksérelmet jelent be és ennek elintézése nem tartozik más eljárás, vagy szabályzat (pl. Jogorvoslati kérelem) hatálya alá.
1.) Az e-mail tárgyának formai követelménye:
Kérjük, hogy a levél tárgyába írd bele, hogy “panaszbejelentés” továbbá azt, hogy a Hallgatói Szolgáltatásokon belül melyik területtel kapcsolatosan élsz panasszal, kérjük válassz az alábbiak közül:
- tanulmányi ügyek, tanulmányi adminisztráció,
- NEPTUN,
- hallgatói pénzügyek, ösztöndíj,
- pszichológiai, vagy mentálhigiéniás tanácsadás,
- digitális platformok,
- onboarding tevékenység.
2.) Az e-mail/ügy írásának tartalmi követelménye:
Röviden, tömören írd le annak jellegét, ismertesd a panasz indokait és lényeges körülményeit, azaz
- milyen csatornán történt a kommunikáció,
- mikor,
- kivel,
- mi a kifogás tárgya,
- mi a sérelem.
Írd meg a konkrét kérésed, igényedet, azt, hogy mi lett volna Számodra az elfogadható megoldás, amelyre 5 munkanapon belül illetékesség szerinti terület Vezetője válaszol.
Más szervezeti egységek működésével kapcsolatos panaszok nem tartoznak a HSZ illetékességi körébe!