Panasz bejelentése
Kedves Hallgató, Kedves Bejelentő!
Szükség esetén a Tanulmányi Ügyek illetékességébe tartozó eljárásokkal kapcsolatban lehetőség van panasszal élni.
A panasz: olyan egyedi visszajelzés, amelyben a panaszos meghatározott eljárást kifogásol, válaszadási időt, vagy érdeksérelmet jelent be és ennek elintézése nem tartozik más eljárás, vagy szabályzat (pl. Jogorvoslati kérelem) hatálya alá.
1. Amennyiben rendelkezel hallgatói jogviszonnyal:
- Az „Intézd online” felületen egyszerűen és gyorsan indíthatsz ügyet panasztételre:
- Belépés -> bal oldalon válaszd ki a „Panasz bejelentése” lehetőséget -> Új ügy indítása
2. Abban az esetben, ha nem rendelkezel hallgatói jogviszonnyal:
- A hsz.panasz@uni-corvinus.hu e-mail címen keresztül írhatsz a panasszal kapcsolatban.
1.) Az e-mail tárgyának formai követelménye:
Kérjük, hogy a levél tárgyába írd bele, hogy “panaszbejelentés” továbbá azt, hogy a Tanulmányi Ügyeken belül melyik területtel kapcsolatosan élsz panasszal. Kérjük válassz az alábbiak közül:
- felvételi ügyek,
- tanulmányi ügyek, tanulmányi adminisztráció,
- neptun rendszer
- hallgatói pénzügyek, ösztöndíj,
- mobilitás.
2.) Az e-mail/ügy írásának tartalmi követelménye:
Röviden, tömören ismertesd a panasz indokait és lényeges körülményeit, azaz:
- milyen csatornán történt a kommunikáció,
- mikor,
- kivel,
- mi a kifogás tárgya,
- mi a sérelem.
Más szervezeti egységek működésével, eljárásaival kapcsolatos panaszok nem tartoznak a Tanulmányi Ügyek illetékességi körébe!