Professor Emerita
Berde Éva
Közgazdaságtan Intézet
Berde Éva 1988 óta dolgozik Egyetemünkön, kandidátusi fokozatát 1994-ben, a habilitációt 2012-ben szerezte meg, 2015 óta egyetemi tanár. Meghatározó szerepe volt a Mikroökonómia tanszék munkájában, hosszú éveken keresztül oktatott mikroökonómia és piacelmélet kurzusokat a közgazdasági és az üzleti alap- és mesterszakokon.
Évek óta aktív témavezető a Közgazdaságtani Doktori Programban, számos volt témavezetettje ma az intézet kollégája. Pályafutása során összesen 131 közleményt jegyez, amelyből 62 tudományos folyóiratcikk, ebből 5db külföldi kiadású szakfolyóiratban jelent meg, mindezekre összesen 181 független hivatkozás érkezett.
Kiemelkedő munkájáért 1999-ben Rektori-Kancellári Oklevélben, 2019-ben Egyetemért Emlékérem kitüntetésekben részesült.
Simon Judit
Marketing Intézet
Simon Judit a Marketing Intézet egy meghatározó személyisége, akinek egyetemi pályafutása a kutatás, a nemzetköziesedés, az oktatás, illetve a vezetői feladatok tekintetében kimagasló és szerteágazó.
1989-től dolgozik Egyetemünkön egyetemi docensként, majd 2009-től egyetemi tanár. 2008 és 2016 között a Marketing és Média Intézet (a jelenlegi Marketing Intézet jogelődje) igazgatója volt. Oktatási tevékenységének egyik legfontosabb pillére a Marketingkutatás és piacelemzés (korábban Marketingkutatás kvantitatív technikái) tárgy megalapítása és fejlesztése, illetve a Naresh. K. Malhotra professzorral közösen jegyzett magyar nyelvű Marketingkutatás könyve is.
Simon Judit munkásságában a nemzetköziesedés is kiemelkedő: az ő nevéhez köthető a Passaui Egyetemmel közösen szervezett DSG képzés, illetve 1997 és 2016 között ő volt a Budapesti Corvinus Egyetem Német Nyelvű Gazdálkodási Központjának is a vezetője. Kiemelkedő munkásságának köszönhetően a Passaui Egyetem 2014-ben díszdoktorrá avatta, 2019-ben pedig díszpolgári címet adományozott számára.
Az akadémiai utánpótlás és tehetséggondozás területén is kimagasló teljesítményt mutat fel. 2010-2018 között a Gazdálkodástani Doktori Iskola tagja, majd törzstagja, illetve a Marketing specializáció vezetője. A doktori hallgatók kvantitatív marketingkutatási módszereinek megismertetése fontos feladat számára, melyet minden évben neves külföldi professzorok meghívásával, workshopok szerevezésével is támogat. A PhD témavezetésben is aktívan részt vesz: eddig 4 végzett hallgatója van, és jelenleg is 4 PhD hallgató témavezetője. Kutatási tevékenysége szerteágazó. 3 nemzetközi kutatás, illetve 3 OTKA pályázat vezetője is volt, és jelenleg is aktívan részt vesz a kutatási pályázatok megvalósításában, támogatásában.
A Budapesti Corvinus Egyetem munkásságát 2003-ban Egyetemért Emlékérem, 2018-ban Budapesti Corvinus Egyetem Aranyérme kitüntetéssel díjazta.