Kutatás-módszertani szeminárium, Vállalati döntéstámogató rendszerek, Pénzügyi információs rendszerek, Pénzügyi elemzés, Vállalati pénzügyi tervezés, Vállalatfinanszírozás, pénzügyi tervezés, Strategic Financial Analysis, Financial Ratio Analysis and Prediction, Vállalati döntéstámogató rendszerek, Tanulás- és kutatásmódszertan, Kockázati tőke finanszírozás, Digitalizáció és üzleti modellek, Fundamentals of finance for strategic decision making
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
komplex információtechnológiai beruházások üzleti értékelése, internetes cégek értékelése, e-kereskedelem üzleti hatásai, IT projektek sikere és kudarca, e-kormányzati értékteremtés
Fontosabb kutatások
2006 - 2006, Üzleti weblapok értéke
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Wizz Air
További információk a kutatásról: A kutatás célja a fapados légitársaságok e-megjelenési értékteremtőinek felmérése volt, illetve ezek párosítása az adekvát pénzügyi értékelési módszertannal.
2006 - 2006, Elektronikus fizetési megoldások
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Wizz Air
További információk a kutatásról: A kutatás során felmértük Kelet-Közép Európa nemzeti piacait az elektronikus fizetés szabályozása, megvalósítása és megítélése szempontjából.
2017 - , „A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés” Digitális Kormányzás és Digitális Állam Kutatóműhely
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: KÖFOP-2.1.2.-VEKOP-15-2016-00001
További információk a kutatásról: E-kormányzati projektek sikere és értékteremtése
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2016 - 2020, A Corvinus Business School képviseletében, elsődleges kapcsolattartóként, tag AmCham Hungary, nemzetközi
Research methodology, Decision-making systems, Financial information systems, Financial analysis, Financial planning, Corporate financing, Strategic Financial Analysis, Financial Ratio Analysis and Prediction, Venture Capital Financing
organization science
business value of information technology, valuation of internet firms, e-commerce, e-governance, IT project success and failure, e-governmnet value creation
Major research projects
2006 - 2006, Website business value
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Wizz Air
Further info about research: Website business valuation in the low-cost airline industry
2006 - 2006, E-payment options
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Wizz Air
Further info about research: Market overview of e-payment options in Eastern Central Europe
2017 - , Digital Governance, Digital State
Form of participation: member of the research team
Moneylender: KÖFOP-2.1.2.-VEKOP-15-2016-00001
Further info about research: E-government project success and value creation
Membership in scientific or professional bodies/organizations
2016 - 2020, Representing Corvinus Business School , member AmCham Hungary, international
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.