Kutatás-módszertani szeminárium, Vállalati döntéstámogató rendszerek, Pénzügyi információs rendszerek, Pénzügyi elemzés, Vállalati pénzügyi tervezés, Vállalatfinanszírozás, pénzügyi tervezés, Strategic Financial Analysis, Financial Ratio Analysis and Prediction, Vállalati döntéstámogató rendszerek, Tanulás- és kutatásmódszertan, Kockázati tőke finanszírozás, Digitalizáció és üzleti modellek, Fundamentals of finance for strategic decision making
organization science
komplex információtechnológiai beruházások üzleti értékelése, internetes cégek értékelése, e-kereskedelem üzleti hatásai, IT projektek sikere és kudarca, e-kormányzati értékteremtés
Major research projects
2006 - 2006, Üzleti weblapok értéke
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Wizz Air
Further info about research: A kutatás célja a fapados légitársaságok e-megjelenési értékteremtőinek felmérése volt, illetve ezek párosítása az adekvát pénzügyi értékelési módszertannal.
2006 - 2006, Elektronikus fizetési megoldások
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Wizz Air
Further info about research: A kutatás során felmértük Kelet-Közép Európa nemzeti piacait az elektronikus fizetés szabályozása, megvalósítása és megítélése szempontjából.
2017 - , „A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés” Digitális Kormányzás és Digitális Állam Kutatóműhely
Form of participation: member of the research team
Moneylender: KÖFOP-2.1.2.-VEKOP-15-2016-00001
Further info about research: E-kormányzati projektek sikere és értékteremtése
Membership in scientific or professional bodies/organizations
2016 - 2020, A Corvinus Business School képviseletében, elsődleges kapcsolattartóként, member AmCham Hungary, international
Research methodology, Decision-making systems, Financial information systems, Financial analysis, Financial planning, Corporate financing, Strategic Financial Analysis, Financial Ratio Analysis and Prediction, Venture Capital Financing
organization science
business value of information technology, valuation of internet firms, e-commerce, e-governance, IT project success and failure, e-governmnet value creation
Major research projects
2006 - 2006, Website business value
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Wizz Air
Further info about research: Website business valuation in the low-cost airline industry
2006 - 2006, E-payment options
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Wizz Air
Further info about research: Market overview of e-payment options in Eastern Central Europe
2017 - , Digital Governance, Digital State
Form of participation: member of the research team
Moneylender: KÖFOP-2.1.2.-VEKOP-15-2016-00001
Further info about research: E-government project success and value creation
Membership in scientific or professional bodies/organizations
2016 - 2020, Representing Corvinus Business School , member AmCham Hungary, international
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.