Kutatás-módszertani szeminárium, Vállalati döntéstámogató rendszerek, Pénzügyi információs rendszerek, Pénzügyi elemzés, Vállalati pénzügyi tervezés, Vállalatfinanszírozás, pénzügyi tervezés, Strategic Financial Analysis, Financial Ratio Analysis and Prediction, Vállalati döntéstámogató rendszerek, Tanulás- és kutatásmódszertan, Kockázati tőke finanszírozás, Digitalizáció és üzleti modellek, Fundamentals of finance for strategic decision making
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
komplex információtechnológiai beruházások üzleti értékelése, internetes cégek értékelése, e-kereskedelem üzleti hatásai, IT projektek sikere és kudarca, e-kormányzati értékteremtés
Fontosabb kutatások
2006 - 2006, Üzleti weblapok értéke
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Wizz Air
További információk a kutatásról: A kutatás célja a fapados légitársaságok e-megjelenési értékteremtőinek felmérése volt, illetve ezek párosítása az adekvát pénzügyi értékelési módszertannal.
2006 - 2006, Elektronikus fizetési megoldások
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Wizz Air
További információk a kutatásról: A kutatás során felmértük Kelet-Közép Európa nemzeti piacait az elektronikus fizetés szabályozása, megvalósítása és megítélése szempontjából.
2017 - , „A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés” Digitális Kormányzás és Digitális Állam Kutatóműhely
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: KÖFOP-2.1.2.-VEKOP-15-2016-00001
További információk a kutatásról: E-kormányzati projektek sikere és értékteremtése
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2016 - 2020, A Corvinus Business School képviseletében, elsődleges kapcsolattartóként, tag AmCham Hungary, nemzetközi
Research methodology, Decision-making systems, Financial information systems, Financial analysis, Financial planning, Corporate financing, Strategic Financial Analysis, Financial Ratio Analysis and Prediction, Venture Capital Financing
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
business value of information technology, valuation of internet firms, e-commerce, e-governance, IT project success and failure, e-governmnet value creation
Fontosabb kutatások
2006 - 2006, Website business value
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Wizz Air
További információk a kutatásról: Website business valuation in the low-cost airline industry
2006 - 2006, E-payment options
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Wizz Air
További információk a kutatásról: Market overview of e-payment options in Eastern Central Europe
2017 - , Digital Governance, Digital State
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: KÖFOP-2.1.2.-VEKOP-15-2016-00001
További információk a kutatásról: E-government project success and value creation
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2016 - 2020, Representing Corvinus Business School , tag AmCham Hungary, nemzetközi
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.