Szervezetszociológia MA és BA szinten tantárgyfelelős
Szociológiai tudományok
Gazdaság- és szervezetszociológia: Kisvállalkozások - önfoglalkoztatók, Nonprofit szervezetek, Kereskedési intézmények, Pénzügyi kultúra
vállalati vezetők közötti cserekapcsolatok
Fontosabb kutatások
1995 - 2005, Piacok szociológiai megfigyelése
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: Kötetben jelentettük meg a két hullámban végzett kutatás eredményeit. Ld.: publikációs jegyzék
2006 - 2010, Pénzügyi kultúra Magyarországon
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Nemzeti Kutatási és Technológiai Alapprogram
További információk a kutatásról: Készült a „Pénzügyi kultúra Magyarországon” című kutatás (INNOTÁRS_08 -PÉNZKULT) keretében a Nemzeti Innovációs Hivatal támogatásával.
A pályázat lebonyolítója a BCE Innovációs Központ Nonprofit Kft., a kutatás a BCE Szociológia és Társadalompolitika Intézetében készült.
A MAGYAR HÁZTARTÁSOK ÉS VÁLLALKOZÁSOK PÉNZÜGYI KULTÚRÁJÁNAK VÁLTOZÁSA A VÁLSÁG IDŐSZAKÁBAN (Gazdaságszociológiai műhelytanulmányok)
2010 - 2011, Tizenévesek pénzügyei
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Családi Kassza kutatások keretében Povident Zrt.
További információk a kutatásról: Ez egy feltáró kutatás, tényeket rögzít, ismeretekről kérdez, attitűdöket vizsgál.
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2003 - 2008, elnök,
Magyar Szociológiai Társaság Gazdaságsszociológiai Szakosztály , országos
1995 - 2009, tag,
Magyar Szociológiai Társaság , országos
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.