1990 - 1993, Filozófiatörténet
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Filozófia Tanszék
1992 - 1993, filozófia
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról: Janus Pannonius Egyetem, Pécs
1991 - 1994, társadalomelmélet
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról: BKE, Széchenyi Szakkollégium
1991 - 1994, Az inkommenzurabilitás problémái a humán tudományokban
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Országos Tudományos Kutatási Alapprogramok
További információk a kutatásról:
1993 - 1994, Gazadaság és teika
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról:
1997 - 1999, információs társadalom
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: TEMPUS
További információk a kutatásról: ELTE Szociológiai Intézet, University of Tampere, Department of Communication, University of Amsterdam etc.
2000 - 2001, Kortárs etika
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Közoktatási Modernizációs Alapítvány
További információk a kutatásról:
2000 - 2002, Mobil Információs társadalom
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt.
További információk a kutatásról:
2008 - 2009, Corporate Governance
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: the American Chambers of Commerce, Budapest
További információk a kutatásról:
2012 - 2015, Nagyvállalatok környezeti fenntarthatósága
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: TÁMOP-4-2.1.B-09/1/KMR- 2010-0005
További információk a kutatásról:
2016 - , A globális kereskedelem környzeti és etikai problémái
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1995 - , tag, tag
Magyar Filozófiai Táraság, országos
1991 - , tag, tag
International Hermeneutical Society, nemzetközi
2005 - , felügyelőbizottság elnöke,
Gazdaságtikai Társaság, országos
Business Ethics, Ethical Conflicts in Corporate Practice, A Philosophy of the Internet
Filozófiai tudományok
business ethics, knowledge economy, generation of knowledge, sustainability,
economic history, the history of philosophy, epistemology
Fontosabb kutatások
1990 - 1993, the history of philosophy
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról: University of Szeged, Faculty of Humanities, Department of Philosophy
1992 - 1993, philosophy
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról: Janus Pannonius University, Pécs
1991 - 1994, Social theories
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról:
1991 - 1994, the problem of incommensurability in humanities
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: National Scientific Research Programs
További információk a kutatásról:
1993 - 1994, Business and ethics
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Central European University - Research Support Scheme
További információk a kutatásról:
1997 - 1999, Information society
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: TEMPUS
További információk a kutatásról: ELTE Institute of Sciology, University of Tampere, Department of Communication, University of Amsterdam etc.
2000 - 2001, contemporary ethics
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Foundation for the Modernization of Public Education
További információk a kutatásról:
2000 - 2002, Mobil Information Society
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Westel 900 GSM Mobil Telecommunication Inc..
További információk a kutatásról:
2008 - 2009, Corporate Governance
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: the American Chambers of Commerce, Budapest
További információk a kutatásról:
2012 - 2015, the environmenal sustainability of the large corporations
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: TÁMOP-4-2.1.B-09/1/KMR- 2010-0005
További információk a kutatásról:
2016 - , environmental and ethical problems of global trade
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1995 - , member, tag
Hungarian Philosophical Society, országos
1991 - , member, tag
International Hermeneutical Society, nemzetközi
2005 - , head of controling committee,
Business Ethics Society, országos
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.