1994 - 1998, Médiagazdaságtan
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA (MTA)
További információk a kutatásról:
1997 - 1998, A konvergencia hajtóerői és szabályozása
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: FKFP (OM)
További információk a kutatásról:
2001 - 2006, The Impact of the Internet on the Mass Media in Europe
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: The European Science Foundation
További információk a kutatásról:
2002 - 2003, DVB-T projekt
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Informatikai Kormánybiztosság + Antenna Hungária Rt.
További információk a kutatásról:
2006 - 2009, Media regulation
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: The European Science Foundation
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2001 - 2015, tag,
Magyar Közgazdasági Társaság, országos
2005 - 2015, tag,
Magyar Kommunikációtudományi Társaság, országos
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.