1994 - 1998, Médiagazdaságtan
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA (MTA)
További információk a kutatásról:
1997 - 1998, A konvergencia hajtóerői és szabályozása
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: FKFP (OM)
További információk a kutatásról:
2001 - 2006, The Impact of the Internet on the Mass Media in Europe
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: The European Science Foundation
További információk a kutatásról:
2002 - 2003, DVB-T projekt
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Informatikai Kormánybiztosság + Antenna Hungária Rt.
További információk a kutatásról:
2006 - 2009, Media regulation
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: The European Science Foundation
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2001 - 2015, tag,
Magyar Közgazdasági Társaság, országos
2005 - 2015, tag,
Magyar Kommunikációtudományi Társaság, országos
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.