MarketingBusiness marketing (B2B)Értékesítési és eladástechnikákSportmarketingMarketingkutatásMarketing and Public Opinion Research (angol)Marketing Management (angol)Online marketingOnline and Digital Marketing (angol)
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
MarketingKis- és középvállalati marketingOnline marketingKözösségimédia-marketingMarketing és értékesítés
Fontosabb kutatások
2010 - 2010, A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTP Bank Nyrt.
További információk a kutatásról: A feketejövedelmek becslési metódusaiFelelős részek:A rejtett gazdaság kategóriáiIndirekt becslési módszerekDirekt becslési módszerek
2014 - 2014, A fizikai aktivitás és a sport magyarországi dimenzióinak feltárása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Sporttudományi Társaság – Magyar Sportmenedzsment Társaság, TÁMOP-6.1.2/11/2012-0002 kódszámú projekt
További információk a kutatásról: Innovatív és kreatív kommunikációs, média- és marketingtartalmak feltárása, az egészségfejlesztést szolgáló fizikai aktivitás fokozásának szolgálatában, Sportolói közösségek szervezését, mozgósítását szolgáló sportszervezési megoldások és sportmenedzsment ismeretek feltárásaA lakossági egészségfejlesztést szolgáló fizikai aktivitás szakmai támogatása és a szabadidő-sportolói közösségek bővítése célú konstrukcióFelelős részek:Potenciális kommunikációs eszközök bemutatása, elemzéseÁtfogó sportkommunikációs honlap – szakmai elvárás rendszer
2010 - 2010, A fogyasztói szokások változása, és a reklám szerepe a válságban, fogyasztói és vállalati reakciók
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt.
További információk a kutatásról: Válság és reklám kapcsolata a nemzetközi szakirodalombanFelelős részek:Reklámozás a közgazdaságtanbanReklámdöntések fogyasztói érzékeléseHatékony marketingkommunikációs stratégia kidolgozásaReklámdöntések és a válság – Allokációs kérdések a brand manager számára
2011 - 2011, 360 fokos marketingkommunikációs mérések
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt.
További információk a kutatásról: A termékfejlesztést segítő marketingkommunikáció hatásmechanizmusainak feltárásaAlkalmazott mérési filozófiák, és egyes mérőszámok feltárása integrált marketingkommunikációs kampányok esetében isFelelős részek:Reklámhatások – Hogyan hat a reklám?A reklámhatékonyság méréseAz integrált marketingkommunikációs kampányok mérésének kérdéseiKPI (key performance indicators: kulcs teljesítménymutatók) értelmezése és elemzése
2016 - 2016, Vállalati társadalmi felelősségvállalás audit és stratégia
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: HungaroControl – Magyar Légiforgalmi Szolgálat
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2003 - 2009
University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Specialization of Marketing (főiskolai)
2003 - 2009
University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Specialization of Banking and Finance (főiskolai)
2014 - 2016
Corvinus University of Budapest, Faculty of Food Science, Postgraduate Specialization Programme of Translators in Agricultural and Natural Science (főiskolai)
2010 - 2016
Corvinus University of Budapest, Graduate School of Management Science, Management and Business Administration (főiskolai)
MarketingBusiness marketing (B2B)Értékesítési és eladástechnikák (Sales Techniques)Sportmarketing (Sports marketing)Marketingkutatás (Marketing Research)Marketing and Public Opinion Research (English course)Marketing Management (English course)Online marketingOnline and Digital Marketing (English course)
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
MarketingSmall and Medium-sized Enterprises MarketingOnline MarketingSocial Media MarketingMarketing and sales
Fontosabb kutatások
2010 - 2010, Clients’ incomes from hidden economy: marketing approach and empirical attempt to support risk assessment operations of banks
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTP Bank Plc.
További információk a kutatásról: Estimation methods of black economyOwn parts:Categorization of informal economyIndirect estimation methodsDirect estimation methods
2014 - 2014, Physical activities and sport in Hungary
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Sports Science Partnership – Hungarian Sport Management Partnership, TÁMOP-6.1.2/11/2012-0002 project
További információk a kutatásról: Exploring innovative and creative communication, media and marketing contents in favor of supporting health-related physical activities, especially organizing sport communities that can work with segmented target groupsExploring sport organizing solutionsSupporting health development for households, and helping amateur sports communities and their expansionOwn parts:Presentation and analysis of potential communication toolsProfessional expectations from a comprehensive sports communication webpage
2010 - 2010, Change of consumer habits, and the effect of advertising in recession, consumer and enterprise reactions
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Plc.
További információk a kutatásról: Connection between recession and advertisements in the international literatureOwn parts:Advertisements in economicsConsumer reactions of advertising choicesElaborating effective marketing communications strategyAdvertising choices and recession - Allocation dilemmas for the brand manager
2011 - 2011, 360-degree marketing communications measures
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Plc.
További információk a kutatásról: Exploring marketing communications mechanisms that help product developmentsApplied measuring philosophies, and considerations of different measures in integrated marketing communications campaignsOwn parts:Effects of advertisements - How advertising works?Measuring advertising effectivenessMeasuring integrated marketing communications campaignsKPI's (key performance indicators), their interpretations and analysis
2016 - 2016, Corporate social responsibility audit and strategy
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: HungaroControl – Air Navigation Services
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.