Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem Ugrás a fő tartalomra
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Dr. Gáti Mirkó György

Adatok

Dr. Gáti Mirkó György

Egyetemi Docens / Associate Professor
Rektori szervezet / Marketing- és Kommunikációtudományi / Digitális Marketing
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2003 - 2009
    Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Marketing szakirány (főiskolai)
  • 2003 - 2009
    Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pénzügyi eszközök és intézmények szakirány (főiskolai)
  • 2014 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem, Élelmiszertudományi Kar, Agrár és természettudományi szakfordító szakirányú továbbképzés (főiskolai)
  • 2010 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola, Gazdálkodás- és szervezéstudományok (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2016, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2013 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem, tudományos segédmunkatárs
  • 2009 - 2010
    Pénzügyminisztérium, Ösztöndíjas foglalkoztatott
  • 2006 - 2008
    Oktatási és Kulturális Minisztérium - VTK Innosystem Kft., Csoportvezető - Országos Kompetenciamérés feladatainak kódolása
  • 2016 - 2017
    Budapesti Corvinus Egyetem, tanársegéd
  • 2017 - 2021
    Budapesti Corvinus Egyetem, adjunktus
  • 2021 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, docens
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 2022 -
    EMAC National Representative
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2014, 2 hét, október-november
    Estonian Business School
  • 2015, 2 hét, október-november
    Estonian Business School
  • 2016, 2 hét, október-november
    Estonian Business School
  • 2017, 2 hét, október-november
    Estonian Business School
  • 2018, 4 hét, április, október-november
    Estonian Business School
  • 2017, 1 hét, január
    Zágrábi Egyetem
  • 2019, 4 hét, április, október-november
    Estonian Business School
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2017, Harsányi István Ph.D. díj
    Magyar Innovációs Szövetség
  • 2017, „Kiváló cikkek” díj
    Vezetéstudomány folyóirat Szerkesztőbizottság
  • 2018, „Legjobb cikk” díj
    Vezetéstudomány folyóirat Szerkesztőbizottság
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
Igen
francia
közép
közép
felső
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?: Igen
  • Nyelv: francia
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

MarketingBusiness marketing (B2B)Értékesítési és eladástechnikákSportmarketingMarketingkutatásMarketing and Public Opinion Research (angol)Marketing Management (angol)Online marketingOnline and Digital Marketing (angol)

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

MarketingKis- és középvállalati marketingOnline marketingKözösségimédia-marketingMarketing és értékesítés
Fontosabb kutatások
  • 2010 - 2010, A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: OTP Bank Nyrt.
    További információk a kutatásról: A feketejövedelmek becslési metódusaiFelelős részek:A rejtett gazdaság kategóriáiIndirekt becslési módszerekDirekt becslési módszerek
  • 2014 - 2014, A fizikai aktivitás és a sport magyarországi dimenzióinak feltárása
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Magyar Sporttudományi Társaság – Magyar Sportmenedzsment Társaság, TÁMOP-6.1.2/11/2012-0002 kódszámú projekt
    További információk a kutatásról: Innovatív és kreatív kommunikációs, média- és marketingtartalmak feltárása, az egészségfejlesztést szolgáló fizikai aktivitás fokozásának szolgálatában, Sportolói közösségek szervezését, mozgósítását szolgáló sportszervezési megoldások és sportmenedzsment ismeretek feltárásaA lakossági egészségfejlesztést szolgáló fizikai aktivitás szakmai támogatása és a szabadidő-sportolói közösségek bővítése célú konstrukcióFelelős részek:Potenciális kommunikációs eszközök bemutatása, elemzéseÁtfogó sportkommunikációs honlap – szakmai elvárás rendszer
  • 2010 - 2010, A fogyasztói szokások változása, és a reklám szerepe a válságban, fogyasztói és vállalati reakciók
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt.
    További információk a kutatásról: Válság és reklám kapcsolata a nemzetközi szakirodalombanFelelős részek:Reklámozás a közgazdaságtanbanReklámdöntések fogyasztói érzékeléseHatékony marketingkommunikációs stratégia kidolgozásaReklámdöntések és a válság – Allokációs kérdések a brand manager számára
  • 2011 - 2011, 360 fokos marketingkommunikációs mérések
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt.
    További információk a kutatásról: A termékfejlesztést segítő marketingkommunikáció hatásmechanizmusainak feltárásaAlkalmazott mérési filozófiák, és egyes mérőszámok feltárása integrált marketingkommunikációs kampányok esetében isFelelős részek:Reklámhatások – Hogyan hat a reklám?A reklámhatékonyság méréseAz integrált marketingkommunikációs kampányok mérésének kérdéseiKPI (key performance indicators: kulcs teljesítménymutatók) értelmezése és elemzése
  • 2016 - 2016, Vállalati társadalmi felelősségvállalás audit és stratégia
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: HungaroControl – Magyar Légiforgalmi Szolgálat
    További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Főépület (E épület)
    Szobaszám: E359
    Mellék: 5579
    Fővonal: 06-1-482
    Fax:
    Belső fax:
mirko.gati@uni-corvinus.hu
marketing.uni-corvinus.hu

ld.: http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=mmifaculty
Adatok

Dr. Gáti Mirkó György

Egyetemi Docens / Associate Professor
Rektori szervezet / Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet / Digitális Marketing Tanszék
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2003 - 2009
    University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Specialization of Marketing (főiskolai)
  • 2003 - 2009
    University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Specialization of Banking and Finance (főiskolai)
  • 2014 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Faculty of Food Science, Postgraduate Specialization Programme of Translators in Agricultural and Natural Science (főiskolai)
  • 2010 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Graduate School of Management Science, Management and Business Administration (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2016, PhD
    Corvinus University of Budapest
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2013 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Assistant Research Fellow
  • 2009 - 2010
    Ministry of Finance, Scholar
  • 2006 - 2008
    Ministry of Education and Culture - VTK Innosystem Kft., Group leader - Correction and evaluation of The Standards of Learning Assessment
  • 2016 - 2017
    Corvinus University of Budapest, Assistant lecturer
  • 2017 - 2021
    Corvinus University of Budapest, Assistant Professor
  • 2021 -
    Corvinus University of Budapest, Associate Professor
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 2022 -
    EMAC National Representative
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2014, 2 weeks, October-November
    Estonian Business School
  • 2015, 2 weeks, October-November
    Estonian Business School
  • 2016, 2 weeks, October-November
    Estonian Business School
  • 2017, 2 weeks, October-November
    Estonian Business School
  • 2018, 4 weeks, April, October-November
    Estonian Business School
  • 2017, 1 week, January
    University of Zagreb
  • 2019, 4 weeks, April, October-November
    Estonian Business School
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2017, István Harsányi PhD prize
    Hungarian Association for Innovation
  • 2017,
    Budapest Management Review journal Editorial Office
  • 2018,
    Budapest Management Review journal Editorial Office
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
Igen
francia
közép
közép
felső
Nem
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?: Igen
  • Nyelv: francia
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?: Nem
Kutatás, szakértői tevékenység

MarketingBusiness marketing (B2B)Értékesítési és eladástechnikák (Sales Techniques)Sportmarketing (Sports marketing)Marketingkutatás (Marketing Research)Marketing and Public Opinion Research (English course)Marketing Management (English course)Online marketingOnline and Digital Marketing (English course)

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

MarketingSmall and Medium-sized Enterprises MarketingOnline MarketingSocial Media MarketingMarketing and sales
Fontosabb kutatások
  • 2010 - 2010, Clients’ incomes from hidden economy: marketing approach and empirical attempt to support risk assessment operations of banks
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: OTP Bank Plc.
    További információk a kutatásról: Estimation methods of black economyOwn parts:Categorization of informal economyIndirect estimation methodsDirect estimation methods
  • 2014 - 2014, Physical activities and sport in Hungary
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Hungarian Sports Science Partnership – Hungarian Sport Management Partnership, TÁMOP-6.1.2/11/2012-0002 project
    További információk a kutatásról: Exploring innovative and creative communication, media and marketing contents in favor of supporting health-related physical activities, especially organizing sport communities that can work with segmented target groupsExploring sport organizing solutionsSupporting health development for households, and helping amateur sports communities and their expansionOwn parts:Presentation and analysis of potential communication toolsProfessional expectations from a comprehensive sports communication webpage
  • 2010 - 2010, Change of consumer habits, and the effect of advertising in recession, consumer and enterprise reactions
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Magyar Telekom Plc.
    További információk a kutatásról: Connection between recession and advertisements in the international literatureOwn parts:Advertisements in economicsConsumer reactions of advertising choicesElaborating effective marketing communications strategyAdvertising choices and recession - Allocation dilemmas for the brand manager
  • 2011 - 2011, 360-degree marketing communications measures
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Magyar Telekom Plc.
    További információk a kutatásról: Exploring marketing communications mechanisms that help product developmentsApplied measuring philosophies, and considerations of different measures in integrated marketing communications campaignsOwn parts:Effects of advertisements - How advertising works?Measuring advertising effectivenessMeasuring integrated marketing communications campaignsKPI's (key performance indicators), their interpretations and analysis
  • 2016 - 2016, Corporate social responsibility audit and strategy
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: HungaroControl – Air Navigation Services
    További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Main Building (E building)
    Szobaszám: E359
    Mellék: 5579
    Fővonal: 00 36-1-482
    Fax:
    Belső fax:
mirko.gati@uni-corvinus.hu
marketing.uni-corvinus.hu

see: http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=mmifaculty
Vágólapra másolva
X
×