1995 - 1998
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem (BKÁE), Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, Gazdálkodástudományi Doktori Iskola (főiskolai)
2008 - 2009
Szent István Egyetem, kortárstánc instruktor, alkalmazott bölcsészeti kar (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
2002, PhD
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem (BKÁE)
2015, Dr.Habil
Budapesti Corvinus Egyetem, gazdálkodás- és szervezéstudományok
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
2001 - 2005
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem (BKÁE), egyetemi adjunktus
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
2010 -
tanszékvezető, Marketing-, Média és Designkommunikáció Tanszék
Felügyelőbizottsági és igazgatósági tagságok
2005 -
, egyetemi docens
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
1997, 1 év
Erasmus University Rotterdam - Rotterdam School of Management
1997, 1 hónap
Cranfield School of Management, Anglia
Díjak, címek, kitüntetések
2014, Publikációs Nívódíj
Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottsága Marketingtudományi Bizottsága, Szakkönyv kategóriában: Horváth Dóra, Bauer András (szerk.) (2013): Marketingkommunikáció. Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Akadémiai Kiadó, Budapest. (428
2016, Budapesti Corvinus Egyetem, Egyetemért Emlékérem
Budapesti Corvinus Egyetem
2019, Leginnovatívabb marketing kurzus díja: A designkommunikáció vállalatirányítási kérdései
EMOK, Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
2024, Leginnovatívabb marketing kurzus díja: Integrated Marketing Communications
EMOK, Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
2024, Best Film Award:: Enter: Bird watching perspective of academic coping. An Introspective video-collage.
Advances in Consumer Research (ACR)
designkommunikáció, design, kreatív tervezés és menedszment, művészi kifejezés, reklám, marketingkommunikáció, üzleti kommunikáció
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Designkommunikáció, tervezői szemlélet integrálása a vezetőképzésbe és vállalkozás-fejlesztésbeÚj generációs technológiai eszközök szerepe a társadalmi kommunikáció átalakulásában, innovációs terjedés Termékdesign és termékinnováció, új technológia fogyasztói elfogadása, innovációterjedés A közönségek szerepe az alkotásban: co-creation, participationPosztmodern marketingKvalitatív projektív technikák, online kollázs
szerencsejáték és fogyasztói kockázatvállalás
Fontosabb kutatások
2002 - 2003, OTKA T034719 “Marketing és az ipari formatervezés kapcsolata”
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2001 - 2003, OTKA T035146 “A kockázatvállalással, a szerencsével kapcsolatos vállalkozói és egyéni attitűdök változása, alakulása a magyarországi piacgazdaságra való áttérés kihívásainak jegyében”
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2005 - 2005, A marketingkommunikáció mobil kommunikációs lehetőségeinek a vizsgálata – A mobiltelefon, mint marketingkommunikációs eszköz megjelenése és fogadtatása Magyarországon
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: T-mobile Magyarország
További információk a kutatásról:
2005 - 2005, Az innováció terjedést meghatározó tényezők a hotspot piacon
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2006 - 2006, Az olvasás fogyasztói értéke – Hagyományos és alternatív információforrások fogyasztói megítélése
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Sanoma Nyrt
További információk a kutatásról:
2006 - 2006, A „T” márkák kapcsolata – A szinergia forrásai és gátjai
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, Hogy kerül az étel az asztalra? – A magyar étkezési szokások alakulása.
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Maresi Kft
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, A Magyar Posta szerepváltozása a 21. század távközlési követelményei között, tudati és érzelmi ereje (tartaléka) a kihívások gyakorlati harcaira.
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Posta Zrt.
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, Telekommunikációs szolgáltatások és eszközök konvergenciája: A felhasználói kategóriarendszer összetevőinek feltárása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, A telekommunikáció és információtechnológia jövő fogyasztói.
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, A fogyasztói narratívák szerepe az új termékfejlesztési ötletek generálásában.
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, Az újdonság fogalmának interdiszciplináris megközelítései a termék-tervezésben
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Philip Morris
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, Mobileszközök fejlődése
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, A pletyka terjedése az interneten
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2009 - 2009, A mobileszközök szerepe a fiatal felhasználók életében.
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2010 - 2010, A reklám szerepe a válságban
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2010 - 2010, A csomagolás újraértelmezésének lehetőségei
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Philip Morris
További információk a kutatásról:
2011 - 2011, 360 fokos marketing és KPI-k a marketingkommunikációban
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar Telekom Nyrt
További információk a kutatásról:
2013 - 2016, Unveiling Creativity for Innovation in Europe - Cre8tv.eu
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Európai Bizottság Kutatási és Technológiafejlesztési HetedikKeretprogram (FP7)
További információk a kutatásról: The CRE8TV.EU project is a multi-partner and multi-disciplinary project, funded by the Seventh Framework Programme of the European Commission, which focuses on the significance of creativity and the cultural and creative industries in Europe (and beyond). Our work includes studies on design and its contribution to innovation, as well as intellectual property rights, including trademarks and community designs, and links between these forms of IP protection and innovation. Progress will be made in terms of methodologies and fresh and integrated approaches in the study of creativity and innovation, as well as in the dynamics of the cultural and creative industries.
2018 - , RiConfigure H2020-788047:
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Európai Bizottság H2020 keretprogram
További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
2017 - , EFOP-3.6.1-16-2016-00013,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: EFOP (Emberi-erőforrás Fejlesztési Operatív Program)
További információk a kutatásról: http://dmmd.uni-corvinus.hu/index.php?id=dmmd_projektek#dklab
2019 - 2020, Tehetség-menedzsment co-working környezetben
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Visegrad Grants
További információk a kutatásról: V4 projekt, https://www.coworkingtalent.com/The year-long project deploys a transnational study that will share the insight on the correlation between the growth of coworking environments in these four Visegrad cities, and the talent attraction and retention of highly skilled individuals in the region with the active role of local coworking spaces. Investigating entrepreneur-friendly environments and human resource strategies for talent attraction within these shared and towards collaboration orientated workspaces could have a positive impact on the regional economy. Research is conducted by team of experts from University of Economics (Czech Republic), University of Warsaw (Poland), Corvinus University of Budapest (Hungary) and Comenius University of Bratislava (Slovakia).
- , Tehetség-menedzsment co-working környezetben
Részvétel formája:
Finanszírozó: Visegrad Grants
További információk a kutatásról: V4 projekt, https://www.coworkingtalent.com/The year-long project deploys a transnational study that will share the insight on the correlation between the growth of coworking environments in these four Visegrad cities, and the talent attraction and retention of highly skilled individuals in the region with the active role of local coworking spaces. Investigating entrepreneur-friendly environments and human resource strategies for talent attraction within these shared and towards collaboration orientated workspaces could have a positive impact on the regional economy. Research is conducted by team of experts from University of Economics (Czech Republic), University of Warsaw (Poland), Corvinus University of Budapest (Hungary) and Comenius University of Bratislava (Slovakia).
2023 - , Developing Cooperation between Academia and Society through Knowledge and Capacity Building
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Visegrad Fund
További információk a kutatásról: This project responds to an increasing importance of universities third mission which connects academia with a society.
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1995 - 1998
Budapest University of Economic Sciences and Public Administration (BUESPA), Budapest University of Economic Sciences and Public Administration, Doctoral School of Business Economics (főiskolai)
2008 - 2009
Szent István University, Contemporary dance instructor, faculty of applied arts (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
2002, PhD
Budapest University of Economic Sciences and Public Administration (BUESPA)
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
2001 - 2005
Budapest University of Economic Sciences and Public Administration (BUESPA), assistant professor
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
2010 -
head of department, Marketing, Media and Designcommunication
Felügyelőbizottsági és igazgatósági tagságok
2005 -
, associate professor
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
1997, 1 year
Erasmus University Rotterdam - Rotterdam School of Management
1997, 1 month
Cranfield School of Management, UK
Díjak, címek, kitüntetések
2014, Publication Award
Hungarian Academy of Sciences, Marketing Committee of the Board of Economic Sciences
2016, Award of the Corvinus University of Budapest
Corvinus University of Budapest
2019, The most innovative marketing course of the year: A designkommunikáció vállalatirányítási kérdései
EMOK, Association for Marketing Education and Research
2021, The most innovative marketing course of the year: Integrated Marketing Communications
EMOK, Association for Marketing Education and Research
2024, Best Film Awar: Enter: Bird watching perspective of academic coping. An Introspective video-collage. d:
Advances ini Consumer Research
designcommunication, design, creative planning and management, advertising, marketing communication, business communication,
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Designcommunication, integrated design methods in management training and entrepreneurial development Ddiffusion of new technology in personal communicationCo-creation, Projective research techniques
gambling behaviour, managerial risk taking
Fontosabb kutatások
2002 - 2003, OTKA T034719 “Relation of marketing and design
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2001 - 2003, OTKA T035146
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2005 - 2005,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2005 - 2005,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2006 - 2006, User value of reading - traditional and alternatives ways of consuming information
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Sanoma
További információk a kutatásról:
2006 - 2006, T-brands - sources and barriers of synergy
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, Evolution of Hungarian eating habits
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Maresi
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, Challges of the tradional postal services in the 21 century
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Post
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, Convergence of telecommunication services - user implications
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2007 - 2007, Future users of telecommunication and information technology
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, The role of consumer narratives in the generation of new product development ideas
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, Interdisciplinary approaches to new idea generation in product development
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Philip Morris
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, Evolution of mobile devices
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2008 - 2008, Online gossip i.e. electronic word of mouth - EWOM
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2009 - 2009, The role of mobile device in the life young adults
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2010 - 2010, The role of advertising in the time of the economic crisis
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2010 - 2010, Reinterpreting the role of Packaging
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Philip Morris
További információk a kutatásról:
2011 - 2011, 360 degree marketing communication and key performance indicators
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Hungarian Telekom
További információk a kutatásról:
2013 - 2016, Unveiling Creativity for Innovation in Europe - Cre8tv.eu
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: European Community’s Seventh Framework Programme (FP7)
További információk a kutatásról: The CRE8TV.EU project is a multi-partner and multi-disciplinary project, funded by the Seventh Framework Programme of the European Commission, which focuses on the significance of creativity and the cultural and creative industries in Europe (and beyond). Our work includes studies on design and its contribution to innovation, as well as intellectual property rights, including trademarks and community designs, and links between these forms of IP protection and innovation. Progress will be made in terms of methodologies and fresh and integrated approaches in the study of creativity and innovation, as well as in the dynamics of the cultural and creative industries.
2018 - , H2020-788047:
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: European Commission Horizon 2020 Programme
További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
2017 - , EFOP-3.6.1-16-2016-00013, Intitutional Developments for Intelligent Specialization at the Székesfehérvár Campus of Corvinus University of Budapest
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: EFOP (Human Resources Operative Programme)
További információk a kutatásról: Living Lab means that we establish a knowledge center which provides infrastructure and space for volunteer projects, who engaging in the designcommunication education program or series of workshops will facilitate the development of local innovative enterprise that solve special local issues.Designcommunicaiton* = communication integrated into development. *Source: Hungarian Gazette for Patents and Trade Marks (113. no. 12. / I., 2008.12.15. Registration number: 196961).
2019 - , Managing human talent in coworking environments
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Visegrad Grants
További információk a kutatásról: https://www.coworkingtalent.com/The year-long project deploys a transnational study that will share the insight on the correlation between the growth of coworking environments in these four Visegrad cities, and the talent attraction and retention of highly skilled individuals in the region with the active role of local coworking spaces. Investigating entrepreneur-friendly environments and human resource strategies for talent attraction within these shared and towards collaboration orientated workspaces could have a positive impact on the regional economy. Research is conducted by team of experts from University of Economics (Czech Republic), University of Warsaw (Poland), Corvinus University of Budapest (Hungary) and Comenius University of Bratislava (Slovakia).
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.