Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem Ugrás a fő tartalomra
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Kemény Ildikó

Adatok

Kemény Ildikó

Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2004 - 2009
    Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Marketing szakirány (főiskolai)
  • 2006 - 2009
    Comenius Szakközépiskola és Szakiskola, Idegenforgalmi szakmenedzser (főiskolai)
  • 2010 - 2015
    Budapesti Corvinus Egyetem, PhD fokozat (főiskolai)
  • 2018 - 2018
    KÜRT Akadémia, Data Science képzés (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2015, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2010 - 2010
    GKIenet Internetkutató Kft., Kutató
  • 2008 - 2009
    Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Kutatási asszisztens
  • 2011 - 2015
    EFOTT, Piackutató és szponzorációs munkatárs
  • 2013 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem, Tudományos segédmunkatárs
  • 2016 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, Adjunktus
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2007, 4 hónap
    University of Tilburg, Hollandia
  • 2008, 5 hónap
    Karl Franzes Universität, Graz, Ausztria
  • 2012, 3 hónap
    Ludwig Maximillian Universität, München, Németország
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
német
közép
közép
közép
szerb
alap
alap
alap
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: szerb
    Beszéd: alap
    Írás: alap
    Olvasás: alap
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Oktatott tantárgyak: Tanulás és kutatásmódszertan (BA), Marketing alapjai (BA) , Marketingkutatás alapjai (BA), Marketingkutatás és piacelemzés SPSS-sel (MA), Fogyasztó magatartás az e-kereskedelemben és online fogyasztói elégedettségmérés szakszeminárium (BA).

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Omnichannel vásárlói magatartás, e-health szolgáltatások páciens oldalú elfogadása, PLS-SEM

Online fogyasztói elégedettségmérés, újravásárlási szándék, e-lojalitás, e-kereskedelem.
Fontosabb kutatások
  • 2010 - 2013, A nemzetközi gazdasági folyamatok és a hazai üzleti szféra versenyképessége
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: TÁMOP-4.2.1.B-09/1/KMR-2010-0005
    További információk a kutatásról: TÁMOP-4.2.1.B-09/1/KMR-2010-0005 azonosítójú projektje, A nemzetközi gazdasági folyamatok és a hazai üzleti szféra versenyképessége címet viselő alprojektjének tagja.Téma: elektronikus szolgáltatásminőség és versenyképesség kapcsolatának elemzése
  • 2013 - 2017, A fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modelljének hatása a gazdasági teljesítményre
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: OTKA-K 109792
    További információk a kutatásról: Az elmúlt években számos nemzetközi kutatás foglalkozott már az e-szolgáltatásminőség, elégedettség, lojalitás kérdésével (Yoo – Donthu 2001; Wolfinbarger – Gilly 2003; Parasuraman et al. 2005; Bauer et al. 2005; Bressolles 2005; Francis 2009), azonban ezek többsége a piacot homogénként kezelte. Francis és White (2004, 2009) javaslata alapján a termék jellege és a vállalati teljesítés módja alapján érdemes a piacot négy részre osztani: (1) offline termékek, (2) online termékek, (3) offline szolgáltatások, és (4) online szolgáltatások kereskedelmére, és ezeket külön vizsgálni. Ilyen jellegű kutatásra a szakirodalomban még nem került sor. Célunk, hogy mind a négy szegmens esetében megvizsgáljuk a fentebb említett dimenziók közti kapcsolatokat, hatásukat a teljesítményre, valamint a különböző vásárlói jellemzők moderáló hatását a modellben, továbbá egy új ügyfélérték alapú szegmentációs módszertant határozzunk meg. Alapfeltevésünk, hogy mind a négy piac esetében a minőség, elégedettség és lojalitás hatással vannak egymásra és az ügyfélértékre, illetve mindezek befolyásolják az újravásárlási és továbbajánlási szándékot, melyek a vállalati teljesítményre pozitívan hatnak. Továbbá feltételezzük, hogy a fentebb megnevezett hatások mértéke a négy szegmens esetében eltérően alakulhat, illetve bizonyos fogyasztói jellemzők által befolyásolt. A felmérésre kerülő összetevők kombinálása révén egy „nem monetáris” alapú új ügyfélérték kalkulációs eljárást kívánunk meghatározni, amely egyben a vásárlók jövőbeni szegmentációját is segíti, szoros kapcsolatot vonva a szegmentációs ismérv és a vállalati teljesítmény szempontjából kiemelten fontos tényezők között.
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: E
    Szobaszám: 321
    Mellék: 5208
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
ildiko.kemeny@uni-corvinus.hu

2020/21 őszi félév - Kedd 13.50-15.10 - Teams: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a524650b8a51b4223b6cda2845acfaec4%40thread.tacv2/General?groupId=b9dbcdc7-ea2b-4b4a-9c9f-6a2dda871ecc&tenantId=f8dd01b8-7276-4ace-aa9d-5767f0f4a5af
Adatok

Kemény Ildikó

Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2004 - 2009
    University of Pécs Faculty of Business and Economics, Specialization in marketing (főiskolai)
  • 2006 - 2009
    Comenius Szakközépiskola és Szakiskola, Management in tourism (főiskolai)
  • 2010 - 2015
    Corvinus University of Budapest, PhD (főiskolai)
  • 2018 - 2018
    Kürt Akadémia, Data Science (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2015, PhD
    Corvinus University of Budapest
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2010 - 2010
    GKIenet Internetkutató Kft., Market researcher
  • 2008 - 2009
    University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Research assistant
  • 2011 - 2015
    EFOTT, Market researcher and Sponsorship manager
  • 2013 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Assistant Research Fellow
  • 2016 - 2020
    Corvinus University of Budapest, Assistant professor
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2007, 4 months
    Tilburg University, The Netherlands
  • 2008, 5 months
    Karl Franzes Universität, Graz, Austria (Go Styria!)
  • 2012, 3 months
    Ludwig Maximilian Univeristät München, Germany (DAAD)
  • 2022, 5 months
    University of Twente (C-PAP Scholarship)
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
német
közép
közép
közép
szerb
alap
alap
alap
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: szerb
    Beszéd: alap
    Írás: alap
    Olvasás: alap
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Subjects: The Base of marketing (BA) seminar, The base of market research (BA) seminar, Market research with SPSS (MA) seminar, Consumer behavior and measurement of satisfaction in e-commerce (BA) seminar, Learning and research methodology (BA).Researches: pricing strategy in telecommunication (2010), service quality, satisfaction and loyalty in e-commerce (2010-2013)

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Omnichannel shopping behaviour, acceptance of e-health, PLS-SEM

online-consumers satisfaction, WOM, e-WOM, repurchasing intention, e-commerce
Fontosabb kutatások
  • 2010 - 2013, A nemzetközi gazdasági folyamatok és a hazai üzleti szféra versenyképessége
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: TÁMOP-4.2.1.B-09/1/KMR-2010-0005
    További információk a kutatásról:
  • 2013 - 2017, THE IMPACT OF THE INTEGRATED MODEL OF CONSUMER SATISFACTION, LOYALTY AND VALUE ON THE ECONOMIC OUTCOME
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: OTKA-K 109792
    További információk a kutatásról: According to the marketing literature it is necessary to develop a scale that is valid in all of the aspects and categories of e-commerce. Francis in 2009 has already developed a scale, called RECIPE, which has four modified versions for all of the earlier mentioned product-fulfillment categories. Our previous results shows, that international scales have some limitations in Hungary, that is why we would like to develop an own e-service quality scale, that includes all of the specialties of the Hungarian online consumers and e-commerce. After we have developed the scale we would like to analyze the relationships between e-service quality, satisfaction and loyalty in all product-fulfillment categories. Based on these results we plan as well to define a new, non-monetary customer valuation method, resulting in an index, which enables online stores to segment their customer base according to the value generated by their customers. Our main questions are:1. What are the key dimensions of electronic service quality in Hungary?2. What kind of relationship exists between the e-sq and satisfaction? Is this relationship different in the four product-fulfillment categories? If yes, how?3. What kind of relationship exists between the e-satisfaction and e-loyalty? Is this relationship different in the four product-fulfillment categories? If yes, how?4. Which personal characteristics are moderating the effect between the satisfaction and loyalty?5. How can e-quality, online satisfaction and loyalty be measured in a way to combine these categories into a “non-monetary” customer valuation index?
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: E
    Szobaszám: 321
    Mellék: 5208
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
ildiko.kemeny@uni-corvinus.hu

2020/21 autumn semester - Tuesday 13.50-15.10 - Teams - https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a524650b8a51b4223b6cda2845acfaec4%40thread.tacv2/General?groupId=b9dbcdc7-ea2b-4b4a-9c9f-6a2dda871ecc&tenantId=f8dd01b8-7276-4ace-aa9d-5767f0f4a5af
Vágólapra másolva
X
×