Marketingkommunikáció alapjai; Kreatív és médiatervezés a reklámban; Kommunikációs gyakorlatok; Kommunikációs stílusgyakorlatok; Szakmai kommunikáció alapjai; Tanulás- és kutatásmódszertan; Kultúra és Kommunikáció;Reklámkommunikáció;Branding & Self-branding;Feminine Rhetoric;Professional Communication Skills;
Média- és kommunikációs tudományok
The Powerful Powerless Language - A nem meggyőzésre irányuló kommunikáció és szelíd retorika meggyőző ereje
Feminin Retorika a reklámban
Fontosabb kutatások
2017 - 2018, EFOP 3.6.1.: Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Közép-Dunántúli régióban
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Budapesti Corvinus Egyetem
További információk a kutatásról:
2017 - 2018, EFOP 3.6.3.: Tudománykommunikáció
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Budapesti Corvinus Egyetem
További információk a kutatásról:
2017 - , Digitális Marketing-, Média- és Design Kutatóközpont: kommunikáció és reklám témájú kutatások
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Budapesti Corvinus Egyetem
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Basics of Marketingcommunication;Creative and Media Design in Advertising;Communication Practices;Communication and Style Practices; Basics of Professional Communication;Learning and Research Methods;Culture and Communication;Communication and Advertising;Branding & Self-branding; Feminine Rhetoric; Professional Communication Skills;
Média- és kommunikációs tudományok
The Powerful Powerless Language
Feminine Rhetoric in Advertising
Fontosabb kutatások
2017 - 2017, EFOP 3.6.1 program: Intelligent Specialization and Institutional Development Services In The Trans-Danubian Region
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Corvinus University of Budapest
További információk a kutatásról:
2017 - 2018, EFOP 3.6.3 program: Science Communication
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Corvinus University of Budapest
További információk a kutatásról:
2017 - , Digital Marketing-, Media- and Design Lab: Communication in Advertising researches
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Corvinus University of Budapest
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2017 - , member, tag
Marketing Education and Research Association, országos
2019 - , member, tag
Hunagrian Communication Science Association, országos
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.