gazdaságszociológia, vállalkozáselméletek, a piacgazdaság kultúrája
Szociológiai tudományok
A munka kikényszerítésének és ellenőrzésének történeti formái.
Nyilvánosság; a szociológia szerepe a közbeszéd formálásában
Kisvállalkozások
Fontosabb kutatások
1987 - 1988, Kisvállalkozások társadalmi összetétele
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Társadalmi Struktúra 3-as program
További információk a kutatásról: A kutatás vezetője Laky Teréz, a zárótanulmányt Kuczi Tibor és Vajda Ágnes készítette.
1993 - 1994, The Spread of Entrepreneurship in Eastern Europe
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: CEU RSS
További információk a kutatásról: Lengyel, orosz, szerb, magyar összehasonlító vizsgálat a vállakozók rekrutációjáról, társadalmi összetételéről
1992 - 1996, Rural Regeneration in Post Socialist Central Europe
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Centre for Central and Eastern European Studies, Liverpool
További információk a kutatásról: Lengyel, cseh, szlovák, magyar összehasonlító vizsgálat a rendszerváltás utáni agrárátalakulásról. Kutatásvezető: Nigel Swain
1996 - 1999, A vállalkozások társadalmi erőforrásai
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: A kutatás a kapcsolatoknak a vállalkozások létrejöttében és működésében játszott szerepét tárta föl.
1998 - 1998, A vállalkozások erőforrásai és a cégek életciklusai
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Magyar Vállalkozásfejlesztési Alapítvány
További információk a kutatásról: A kutatás a hazai kisvállalkozások életciklusainak sajátosságait tárta föl.
1999 - 2000, Ipari parkok és a vállalkozások hálózatai
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OKTK
További információk a kutatásról: A kutatás a győri ipari park kialakulástörténetét tarta föl
2000 - 2003, Vállalkozói kultúra
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: A kutatás a kisvállalkozók típusait próbálta meg történeti összefüggésekben föltárni.
2004 - 2006, Társadalmi struktúra a rendszerváltás után
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Politikaitörténeti Alapítvány
További információk a kutatásról: Kutatásvezető: Kovách Imre
A kutatásban 3 téma vizsgálatában, illetve a kutatási eredmények összegzésében vettem részt:
Kisvállalkozások a magyar gazdaságban
A szociológia szerepváltozása
A magyar társadalom struktúrájával kapcsolatos elméleti kérdések kidolgozása
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2004 - 2007, tag,
OTKA Társadalomtudományi Kollégium, országos
2004 - , tag,
MTA Szociológiai Doktori Bizottság, országos
2006 - , kuratóriumi elnökhelyettes,
Jelenkutató alapítvány, országos
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.