Gazdaságpszichológia
Gazdasági mentalitás
Személyiségtan
Pedagógiai értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Kreatológia
Kreativitás és innováció
Művészeti marketing és kreatológia (MOME)
A kultúra higiéniája, a humanizmus mint szükséglet
psychology
Gazdaságpszichológia
Pedagógiai Értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Személyiségtan és mentalitáselmélet
Kreatológia
Alkalmazott ismeretelmélet
Művészetelmélet és Művészetpedagógia
Spirituális kábítószerek
A kultúra higiéniája és a humanizmus mint szükséglet
Azonosak a jelenlegiekkel és
Munkapszichológia
Szervezetpszichológia
Munka és szervezeti értékek
Alkotás a szervezetben
Az alkotási produktumok értékelése és mérése
A művészet nyelv-elmélete
Alkotó teamek
Major research projects
1966 - , Kreatológia (alaptudományi és alkalmazott)
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Váltózó ( hobbi, fizetés, meghívás, pályázat)
Further info about research: Egész életemben azt kerestem, mit és hogyan lehet megérteni, magyarázni és előidézni a kreativitás paradigmájával, amelyben nagy szerepet játszanak a kulturális alapértékek. Ilyenformán mindig egy és ugyanazon témán dolgoztam számtalan kivitelezésben. Jelentős szerepet játszanak az életemben az egyetemi hallgatóimmal folytatott beszélgetések (informális, illetve a vizsga körülményei között).
Membership in scientific or professional bodies/organizations
1992 - 2002, Aktív tag,
New York Academy of Sciences, international
1999 - , Member of the Advisory Council,
International Biographical Centre Cambridge, international
1999 - , Member of the Research Board of Advisors,
American Biographical Institute Research Association, international
1999 - , Tag, elnökségi tag 1999-2004.,
MKT Kultúra-gazdaságtan Szakosztálya, national
2013 - , Szekcióelnök,
MKT Kultúra-gazdaságtani Szakosztálya, national
Board memberships and positions
1994 - , Szerkesztőbizottsági tag,
Expert consultancy activities
1990 - 1993
Országos Közoktatási Intézet, Kreatív pedagógia, tudományos tanácsadó
1998 - 1999
Magyar Iparművészeti Főiskola, Művészetelmélet, művészetpedagógia, rektori tudományos tanácsadó
Gazdaságpszichológia
Gazdasági mentalitás
Személyiségtan
Pedagógiai értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Kreatológia
Kreativitás és innováció
Művészeti marketing és kreatológia (MOME)
A kultúra higiéniája, a humanizmus mint szükséglet
psychology
Gazdaságpszichológia
Pedagógiai Értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Személyiségtan és mentalitáselmélet
Kreatológia
Alkalmazott ismeretelmélet
Művészetelmélet és Művészetpedagógia
Spirituális kábítószerek
A kultúra higiéniája és a humanizmus mint szükséglet
Azonosak a jelenlegiekkel és
Munkapszichológia
Szervezetpszichológia
Munka és szervezeti értékek
Alkotás a szervezetben
Az alkotási produktumok értékelése és mérése
A művészet nyelv-elmélete
Alkotó teamek
Major research projects
1966 - ,
Form of participation: leader of the research team
Moneylender:
Further info about research:
Membership in scientific or professional bodies/organizations
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.